וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדליקה מצית כדי לבדוק את מיכל הדלק - ואת האש שפרצה ניסתה לכבות בידיים

29.11.2016 / 8:07

לא ברור מה הנהגת הזאת ניסתה לעשות שכמעט פוצץ את תחנת הדלק, אבל היא חשבה שזה מעשה הגיוני לבדוק שמיכל הדלק שלה מלא בעזרת מצית

מה קורה כשאישה מדליקה מצית בתחנת דלק?/Reddit

זו בדיחה מוכרת, אבל מסתבר שיש מי שלא מכיר אותה - נהגת צעירה נצפתה מתדלקת את הרכב שלה בתחנת הדלק הקרובה לביתה בסורגוט, רוסיה, כשאז - בצעד חסר תקדים בטיפשותו - הדליקה את המצית והצמידה אותה למשאבת הדלק המחוברת לרכב. התוצאות לא איחרו להגיע והרכב עם המשאבה שבתוכו עלו באש. אם חשבתם שהיא ברחה משם - אז טעיתם. היא נשארה במקום וניסתה לכבות את האש בנשיפות ובידיים. מה לעזאזל נסגר איתך?

אישה מדליקה  מצית בתחנת דלק. reddit, צילום מסך
אין שכל - אין דאגות: הדליקה מצית ליד משאבת הדלק ולא הבינה מה לא בסדר בזה/צילום מסך, reddit

מצלמת הדשבורד של הרכב שעמד מאחוריה תפסה את הרגעים המלחיצים, שנקטעו כשהנהג החכם הבין שעדיף לו לברוח מהזירה לפני שזו תספיק לפוצץ את כל התחנה. בימים האחרונים הרשת שוברת את הראש בניסיון להבין מה הנהגת חשבה לעצמה כשהדליקה אש ליד משאבת הדלק הפועלת. ההצעה הכי סבירה היא שזו ניסתה לבדוק האם הטנק שלה מלא ומאחר שחשוך שם - השתמשה במצית.

בחדשות המקומיות דיווחו שמלבד צבע שירד מהרכב (ובטח גם מפניה של הנהגת) לא נגרם נזק לרכוש או לנהגת. הסרטון צולם ב-2013 ופורסם ביוטיוב כבר בינואר השנה, מאז הוא צבר 7.5 מיליון צפיות. השבוע הוא שותף ברשתות החברתיות ברוסיה וזכה לתשומת לב מחודשת.

עוד באותו נושא

הציתה את רכבו של האקס - ואז גילתה את הטעות שעשתה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully