וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין מזהיר: "שלטון החוק הולך ונשחק עם השנים"

22.1.2019 / 10:52

בדברים שנשא בטקס מצטייני המשרד לביטחון פנים אמר הנשיא כי שלטון החוק "התגבש תמוך ההבנה שעלינו להסכים על ערכים משותפים, אך נדמה שהחוק נתפס מכביד, מגביל ומרגיז"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

נשיא המדינה ראובן ריבלין הזהיר היום (שלישי) כי "שלטון החוק הולך ונשחק עם השנים". בדברים שנשא בטקס מצטייני המשרד לביטחון הפנים בירושלים אמר ריבלין כי לצערו, נדמה ש"החוק נתפס כמלאכותי, מכביד, מגביל ומרגיז. יש כאן טעות חמורה בהבנת חשיבותו של החוק".

ריבלין הוסיף כי "שלטון החוק התגבש מתוך ההבנה שעלינו להסכים על ערכים משותפים, ולא פחות מכך על חוקים ברורים כדי שנוכל לחיות כאן בשלום, בשגשוג וברווחה. די לנו להעיף מבט לנעשה במדינות שכנות, כדי לראות מה מתרחש במדינות בהן אין דין ואין דיין".

הנשיא אמר לאנשי מערך ביטחון הפנים כי הם "מהווים מרכיב יסודי בהגנה על שלטון החוק, עלינו, על כולנו" והוסיף כי אכיפת החוק היא "משימה מורכבת ועדינה עליה אתם מופקדים, מתוך אמונה מלאה בכך שתבצעו אותה על הצד הטוב ביותר".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו תוקף את מנדלבליט: עיתוי הריאיון הוא "חסר תקדים"
"השמאל והתקשורת רודפים את היועמ"ש": המתקפה החדשה של נתניהו

נשיא המדינה ראובן ריבלין בוועידת ישראל לעסקים של גלובס, 20.12.18. תמר מצפי, גלובס, אתר רשמי
ריבלין/אתר רשמי, תמר מצפי, גלובס

דבריו של ריבלין מגיעים על רקע הביקורת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על המתקפה שלו נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. אחרי שמנדלבליט דיבר על חשיבותם של תיקי ראש הממשלה בראיון לחדשות 12, כשעל פי ההערכה הוא צפוי בימים הקרובים לפרסם את החלטתו האם להעמיד אותו לדין, תקף אותו נתניהו בטענה ש"הבחירה לשתף פעולה עם תוכנית כזאת, בעיתוי כזה, היא חסרת תקדים בתולדות המשפט הישראלי ומעלה סימני שאלה קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully