וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכו עצורים אזוקים: כתב אישום יוגש נגד לוחמי "נצח יהודה"

20.1.2019 / 11:44

על פי החשד, החמישה - קצין המשמש מפקד מחלקה בגדוד וארבעה לוחמים נוספים - חשודים כי היכו שני פלסטינים עצורים וגרמו להם לחבלות קשות, בעודם אזוקים ומכוסי עיניים. הם נעצרו לפני כעשרה ימים, והתביעה צפויה לבקש את מעצרם עד תום ההליכים

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

התביעה הצבאית הצהירה היום (ראשון) על כוונה להגיש כתבי אישום נגד חמישה חיילים החשודים כי היכו שני פלסטינים עצורים וגרמו להם לחבלות קשות, בעודם אזוקים ומכוסי עיניים. החמישה הם קצין המשמש כמפקד מחלקה בגדוד "נצח יהודה" וארבעה לוחמים נוספים.

הלוחמים נעצרו עם פתיחת החקירה, לפני כעשרה ימים, ומעצרם הוארך עד כה על-ידי בית הדין הצבאי. לאחר הגשת כתב האישום, צפויה התביעה לבקש את הארכת מעצרם של חמשת החיילים עד תום ההליכים.

לקריאה נוספת
קצין וארבעה לוחמים מ"נצח יהודה" חשודים שהכו פלסטינים עצורים

חיילים בסמוך לזירת הפיגוע בגבעת אסף, 13 בדצמבר 2018. רויטרס
הלוחמים נעצרו לפני כעשרה ימים/רויטרס

האירוע התרחש במהלך פעילות של לוחמי הגדוד למעצר פלסטינים החשודים כסייענים לחוליית הטרור שפעלה בעפרה ובגבעת אסף, בפיגוע שבו נרצחו שניים מחיילי הגדוד, יובל מוריוסף ויוסף כהן. כך, נבדק החשד שהתקיפה אירעה כנקמה על הפיגוע.

מפרטים שהגיעו לידי וואלה! NEWS עולה כי זמן קצר לאחר מעצר החשודים, הועבר מידע על אלימות שעל פי החשד ננקטה כלפיהם מצד הלוחמים, בנוכחות מפקד המחלקה, ולאחר מכן הוחלט להעביר את המידע למפקדים בכירים יותר ולזמן חקירת מצ"ח. לאחר בדיקות ראשוניות הוחלט לעצור את החמישה.

עוד באותו נושא

קצין וארבעה לוחמים מ"נצח יהודה" חשודים שהכו פלסטינים עצורים

לכתבה המלאה
הארכת מעצר לקצין וחיילים בהכאת פלסטינים בעת מעצרם. אתר רשמי
החיילים מובאים לדיון הארכת מעצרם/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully