וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעומק מאה מטר: ספרד עוצרת את נשמתה בחיפושים אחרי פעוט שנפל לבאר

17.1.2019 / 9:56

חולן בן השנתיים נעדר מאז יום ראשון, אחרי שמשפחתו חצתה אחוזה פרטית במאלגה, שם הוא צנח אל תוך באר. צוותי החילוץ איתרו שיער השייך לו, אך לא סימני חיים, והם שוקלים לחפור מנהרה. "כל ספרד אתכם"

צילום: רויטרס

שירותי החירום של ספרד פועלים מסביב לשעון בניסיון לחלץ פעוט בן שנתיים שנלכד בבאר מאז יום ראשון האחרון. חוזה, אביו של הפעוט, סיפר לכלי התקשורת כי הוא ראה את בנו נופל אל הבאר בזמן שהמשפחה חצה אחוזה פרטית בטולאן, מאלגה, שבדרום ספרד. בין ההריסות שנמשו מהבאר, אותרו גם שיערות. בדיקות DNA אישרו כי הן אכן שייכות לפעוט.

תושבי העיירה קיימו אתמול עצרת תמיכה במשפחה ורבים מהם החזיקו שלטים שבהם נכתב "כל ספרד אתכם" ו"אנחנו שולחים לכם את החוזק שלנו". אחד מהתושבים החזיק שלט שבו נכתב רק "חולן", שמו של הפעוט. "אנחנו לא מדברים רק בשם טוטלאן, אלא בשם כל המדינה, מאחר שכולנו חושבים על חולן מאז יום ראשון", סיפרה לכתבים פטריסיה קלדרון, תושבת העיירה.

המחלצים משתמשים במצלמות כדי לאתר את הילד, אולם לא נמצאו עוד סימני חיים. הגישה אל הבאר קשה מאחר שהאדמה חוסמת אותו חלקית. רוחבו של הבאר הוא רק 25 ס"מ ועומקו מאה מטר. המשטרה אמרה כי חברי חברה שבדית שעזרה לאתר 33 כורים מצ'ילה אחרי 69 ימים מתחת לאדמה הגיעו ביום שלישי לסייע במבצע החילוץ. בין האפשרויות שנשקלות הן חפירת מנהרה בסמוך לבאר.

עוד בוואלה! NEWS:
מיי אחרי הצבעת אי-האמון: מאוכזבת, אך דלתי נשארת פתוחה
הביון הגרמני החל לעקוב אחרי מפלגת הימין הקיצוני
הפיל עצים על פסי רכבת: גמלאי צ'כי ניסה להפליל מוסלמים בטרור

שירותי הצלה בחיפושים אחרי פעוט שנפל לבאר באזור מאלגה, ספרד, 14 בינואר 2019. AP
צוותי ההצלה בסמוך לבאר, שני/AP
  • עוד באותו נושא:
  • ספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully