וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר בצפון נעצר בחשד שסחר בנשים וניהל בית בושת בחיפה

16.1.2019 / 9:00

בבית המשפט בחיפה הוארך מעצרו של שוטר מחוז חוף החשוד בסחר בנשים וניהול בית בושת. מי שהיה רכז מודיעין בתחנת טירת כרמל, נעצר בין השא על עבירות של שוחד, הפרת אימונים, סרסרות. השוטר מכחיש את החשדות המיוחסות לו. ''מנסים להפליל אותו. ראינו פרשות כאלה בעבר"

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
״מנסים להפליל אותו. אחרי הכל מדובר ברכז מודיעין"/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

מעצרו של שוטר מחוז חוף, בן 51, תושב זכרון יעקב הוארך אתמול (שלישי) בשלושה הימים בבית המשפט בבית המשפט השלום בחיפה, בחשד שסחר בנשים ובניהול בית בושת בחיפה. המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים מייחסת לו עבירות של לקיחת שוחד, גרימה לעזיבת מדינה לשם זנות, הבאת אדם לשם עיסוק בזנות, הפרת אמונים, שיבוש מהלכי משפט, החזקת מקום לשם זנות וסרסרות.

‫החשד כנגד השוטר, עד אתמול רכז מודיעין בתחנת טירת כרמל וקודם לכן בחיפה, עלה במהלך חקירת חשד לסחר בנשים ממזרח אירופה שהובילה לבית בושת שפעל בשכונת הדר הכרמל בעיר. במח"ש חושדים שרכז המודיעין קיבל תשלומים קבועים שהגיעו לאלפי שקלים, והם בודקים אם התמורה הייתה רק בגדר העלמת עין או האם גם כלל העברת מידע פנימי לגורמים העבריינים.

עוד בוואלה! NEWS:
בדרך לעתיד מעורפל - מיי נכנסה מושפלת לדפי ההיסטוריה של בריטניה
שלג בירושלים והצפות ברחבי הארץ: הסערה "הכי קרה עד כה" מגיעה
פרשת אפי נוה: המשנה לראש לשכת עורכי הדין ושני סגניו התפטרו

תחנת משטרת חדרה. שלומי גבאי
חשד שקיבל תשלומים גבוהים בגובה אלפי שקלים. תחנת משטרה/שלומי גבאי

החקירה החלה במח"ש ירושלים והתנהלה כשנה, בשלוש יחידות כולל חוקרי היחידה הארצית של מח"ש. היום מתכוונים החוקרים להטיח בו את הראיות שהצטברו. בבית המשפט חוקרי מח"ש ביקשו להאריך את מעצרו בשבעה ימים. סגן הנשיא, השופט גיל קרזבום, נעתר חלקית לעורכי הדין יפעת כהן ומיכאל כרמל המייצגים אותו והאריך את המעצר רק עד יום חמישי. הוא עיכב את פרסם שמו של השוטר ב-48 שעות. עורכת הדין יפעת כהן אמרה לוואלה!NEWS כי הוא מכחיש את החשדות המיוחסות לו מכל וכל. "מנסים להפליל אותו. אחרי הכל מדובר ברכז מודיעין. ראינו פרשות כאלה גם בעבר".

‫בדיון בעניינו של החשוד בניהול בית הבושת תושב חיפה בן 45, מח"ש טענה כי מדובר באדם המוכר למשטרה, וכי בחקירתו עד כה כבר הודה. אולם, על פי החשד, ישנם בכירים ממנו שטרם נעצרו. עורכת הדין ראניה סרוג'י מייצגת אותו מטעם הסניגוריה הציבורית. השופט האריך גם את מעצרו עד יום חמישי.

זו לא הפעם הראשונה לשוטרי מחוז חוף שהם מסתבכים במעורבות בבתי בושת. אך לפני שמונה חדשים, במאי 2018, שלח ביהמ"ש המחוזי חיפה ל-21 חדשי מאסר את רס"ב אהרון קדוש מתחנת זבולון, גם הוא רכז מודיעין שהואשם בגין לקיחת שוחד כספי ומיני, הפרת אמונים, שימוש לרעה בכוח המשרה ושיבוש מהלכי משפט אחרי שבמהלך 10 שנים מסר מידע משטרתי לגורמים מפוקפקים. ב-2013 בית המשפט העליון החמיר בעונשו של קצין המשטרה פקד שי קריאף, שהורשע בעבירות של סחיטה באיומים, מעשה מגונה, הפרת אמונים ולקיחת שוחד, בכך שאיים על פרוצות וסחט אותן מינית. הוא נשלח ל-3 שנים בכלא. ב-2001 נעצרו שלושה שוטרים של מרחב חוף בחשד שקיבלו שוחד ממנהלי "מכוני ליווי" ובתי קזינו תמורת שחרור זונות שנעצרו, ותמורת מניעת פשיטות על עסקיהם. היו עוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully