וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זאת ג'יימי קלוז!": הנערה שהוריה נרצחו אותרה אחרי 3 חודשים

11.1.2019 / 11:42

היעלמותה של הנערה בת ה-13 מוויסקונסין ריתקה את ארה"ב, ומתנדבים רבים חיפשו אחריה וקיוו שהיא בחיים. היא זוהתה על ידי השכנים, שהתקשרו מיד למשטרה והיא פונתה לטיפול רפואי בשל תת-תזונה. "קיימנו את ההבטחה שלנו", אמר השריף, שהוסיף כי אדם אחד נעצר

צילום: רויטרס ו-CNN, עריכה: שניר דבוש

נערה בת 13 מוויסקונסין, שנעדרה מאז שהוריה נרצחו בביתם לפני כשלושה חודשים, נמצאה הלילה (שישי) בחיים, כשהיא סובלת מת-תזונה. הנערה, ג'יימי קלוז, נמלטה ככל הנראה מהחוטף שלה אחרי שהוריה - ג'יימס, בן 56, ודניס, בת 46, נורו למוות. גופותיהם נמצאו ב-15 באוקטובר, אך בתם נעלמה. הרשויות עצרו חשוד, אך לא מסרו את פרטיו.

גורלה של ג'יימי העסיק את ארצות הברית בחודשים האחרונים ונערכו חיפושים נרחבים אחרי בהשתתפות 1,500 מתנדבים שסרקו יערות ושדות בפרברי מיניאפוליס. פרס של 25 אלף דולר הוצע עבור מי שישיב אותה בחיים. היא אותרה על ידי תושב העיירה גורדון, שנמצאת במרחק של שעה נסיעה מביתה, אחרי שהיא דפקה על דלתו.

"זאת ג'יימי קלוז, צלצו ל-911!", אמר אחד השכנים שזיהה אותו, לפי העיתון מיניאפוליס סטאר טריביון. השכנים בקהילה הקטנה התקשרו למשטרה, אולם זו לא פירטה כיצד הנערה נמלטה. היא נלקחה לבית חולים לטיפול רפואי, אך מצבה אינו ברור בשלב זה.

"הבטחנו להביא את ג'יימי הביתה והלילה מימשנו את ההבטחה", אמר השריף של מחוז בארון, כריס פיצ'ג'רלד, שהודה לתושבי הקהילה. "חשוד אחד נעצר. אין לנו פרטים נוספים בשלב הזה מאחר שהחקירה נמשכת". הוא ביקש מהתקשורת ומהציבור לכבד את פרטיותה של המשפחה.

לקריאה נוספת
איפה ג'יימי? זוג הורים בארה"ב נרצח בביתו - ובתו הצעירה נעלמה

CNN: לאן נעלמה ג'יימי קלוס? ה-FBI והרשויות עדיין לא יודעים מה עלה בגורלה של בת ה-13 מוויסקונסין שגופות הוריה נמצאו בביתם. רויטרס
סובלת מתת-תזונה. ג'יימי קלוז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully