וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשן ואש גדולים'': שני הרוגים מהתהפכות רכב סמוך לחיפה

11.1.2019 / 14:25

רכב התהפך בכביש 4 ועלה באש בדרך ישראל בר יהודה, סמוך למחלף הקריות בחיפה. בעוד הרכב אחוז להבות, הצליח צוות החילוץ לחלץ את אחד הגברים מהרכב. אולם, צוות מד''א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותם של תימור חטיב ושאדי חיר מבית ג'ן. "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת"

צילום: מד"א

תימור חטיב בן 26 ושאדי חיר בן 28 מבית ג'ן, נהרגו היום (שישי) לפנות בוקר מהתהפכות רכב שנשרף ועלה באש בכביש 4 בדרך ישראל בר יהודה, סמוך למחלף הקריות בחיפה. בעקבות האירוע הכביש נחסם לתנועה למשך מספר שעות לשני הכיוונים מתחת למחלף, בקטע הכביש שבין גשר פז לקריות.

ארבעה צוותי כיבוי הוזנקו למקום לפנות בוקר ובמהלך פעולות הכיבוי זיהו שני גברים ברכב הבוער. לוחמי האש הצליחו לחלץ מתוכו את אחד הנוסעים כשהנוסע השני נותר לכוד. אלא שצוות מד''א שהגיע למקום נאלץ בסופו של דבר לקבוע את מותם של הנהג ונוסע נוסף. בוחני המשטרה הגיעו לזירה לחקירת נסיבות האירוע. תהליך זיהוי יושבי הרכב ארך שעות ארוכות.

עוד בוואלה! NEWS:
חקירות מצ"ח ופיגועים: ב"נצח יהודה" מנסים לעצור את רצף התקלות
סיפקו תחמושת ותצפתו: עונשי מאסר לחברי חוליה שרצחה צעיר בבנימין
ניצחון לגבאי: ועידת העבודה אישרה את שריוני היו"ר לרשימה

ההרוג מבית ג'ן בתאונת הדרכים בכביש 4 בצומת הקריות בחיפה. באדיבות המשפחה, עיבוד תמונה
תימור חטיב בן 26/עיבוד תמונה, באדיבות המשפחה
ההרוג מבית ג'ן בתאונת הדרכים בכביש 4 בצומת הקריות בחיפה. באדיבות המשפחה, עיבוד תמונה
שאדי חיר בן/עיבוד תמונה, באדיבות המשפחה

פראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, בנימין מורס ושלמה בן עמי, סיפרו כי "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כבר מרחוק ראינו עשן ואש גדולים וכשהגענו הבחנו ברכב הפוך על הגג שעולה באש ולא ניתן היה להתקרב, מחוץ לרכב שכב גבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה".

עוד סיפרו הפראמדיקים כי ''בתוך הרכב הבוער נלכד אדם נוסף, לאחר שהכבאים הגיעו וסיימו את פעולות הכיבוי וניתן היה לגשת לרכב, ביצענו בדיקות רפואיות, ולצערנו שני הנוסעים היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

רס"ר אסף נגרין אשר היה הראשון להגיע לזירה מתאר כי ראה "זירה קשה ומזעזעת. כאשר הגענו זיהינו רכב בוער כולו כלפיד. בכדי להנמיך את גובה הלהבות נתנו מכת מים ראשונית ואז זיהיתי כי ישנו גבר במושב הנהג. מיד ניגשנו וחילצנו אותו מתוך הרכב, בעודו ממשיך לבעור. זיהינו גבר נוסף אשר היה לכוד והרכב היה צמוד לבטונדה כך שלא התאפשרה גישה".

תאונת דרכים בכביש 40 שני בני אדם נהרגו מהתהפכות רכב. דוברות מד''א, אתר רשמי
זירת האירוע, הלילה/אתר רשמי, דוברות מד''א

"משכנו את הרכב בעזרת כננת והסרנו את הדלת באמצעות כלים הידראוליים ורק אז עלה בידינו להוציאו. למצער, הסתיים האירוע בגביית חיי השניים", תיאר נגרין.

אבל כבד נפל בבית ג'ן עם היוודע על מותם של שני הצעירים בני הכפר תושבי המקום. "זה בוקר עצוב מאד מאד לקבל הודעה כזו על שני צעירים מהיישוב שמצאו את מותם באירוע טראגי כזה", אמר לוואלה! NEWS, ראש המועצה המקומית, ראדי נג'ם, "זה עצוב לכולם. בכפר שלנו כולם מכירים את כולם. אני מכיר כמובן את ההורים והמשפחה. צער גדול נפל על הישוב. אבל בכל רחבי בית ג'ן". טרם נקבע מועד הלוויה.

שני צעירים בני 25 נהרגו אתמול בתאונת דרכים בין שתי משאיות בכביש 40 סמוך לצומת קוממיות שבדרום. מחקירה ראשונית של האירוע עלה, כי מדובר בתאונת חזיר-אחור. פרמדיקית מד"א הדר נעמן סיפרה כי "נהג המשאית והנוסע שהיה איתו נלכדו בקבינה. במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של הכיבוי הענקנו לנהג המשאית טיפול רפואי מציל חיים והוא פונה במצב קשה במסוק צבאי לבית החולים. הנוסע שהיה לצדו במשאית היה מחוסר הכרה וחולץ במצב אנוש כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. ביצענו בו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". סמוך ללקיה נפגע הבוקר רוכב אופנוע מרכב ונפצע באורח קשה. הנהג נמלט מהמקום, והמשטרה מחפשת אחריו. מתחקור ראשוני עלה כי הרכב הפוגע הוא מדגם טויוטה לבנה עם נזק בצד שמאל. במשטרה ביקשו מעדי ראיה ליצור קשר עם התחנה הקרוב, או עם מוקד 100.

(עדכון ראשון: 5:26)

התהפכות רכב בכביש 40. דבורות מד''א, אתר רשמי
זירת האירוע, הלילה/אתר רשמי, דבורות מד''א
חילוץ הנוסעים בתאונה בחיפה - 11/1. דוברות כבאות והצלה, דוברות כב"ה
חילוץ הנוסעים בתאונה, הלילה/דוברות כב"ה, דוברות כבאות והצלה
התהפכות רכב בכביש 40. דוברות מד''א, אתר רשמי
''כבר מרחוק ראינו עשן ואש גדולה''. זירת התאונה, הלילה/אתר רשמי, דוברות מד''א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully