וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל כך מביך: הבחור מצלם ביקורת ויסקי וברקע - אשתו עוזבת אותו

26.1.2019 / 0:07

אנדראס טובורניק, מבקר וויסקי מאז 2012, צילם את עצמו מודיע למעריציו ביוטיוב שהוא ואשתו נפרדים. לאחר מכן בחן כוסית, בזמן שאשתו ארזה את התיקים מאחוריה, וזה היה מאוד מביך

foodquig

אין הרבה דברים שאנדראס טובורניק אוהב בעולם הזה יותר מוויסקי. לכן בשנת 2012 הוא הקים עמוד יוטיוב הסוקר את שלל הסוגים השונים של המשקה וטועם כוסית אחר כוסית - ומאז צבר לעצמו אלפי מעריצים, שנחשפו בעמוד גם חדשות מצערות: טובורניק ואשתו מתגרשים.

"סינדי ואני נפרדים", הוא בישר למעריציו בסרטון שפרסם, בו הוא כמובן גגם דוגם את אחד הסינגל מאלטים האהובים עליו - לפרויג 10. "היא עוזבת את הבית. זה קשה, זה ממש קשה", הוא אמר לצופים. אז מה עושים כשקשה? שותים וויסקי כמובן, אלא שמאחורי אנדראס נמצאת אותה סינדי ואורזת את התיקים שלה - בסצנה מביכה מאוד. את אנדראס זה לא ממש מטריד (וזו כנראה אחת מהסיבות שסינדי החליטה לעזוב אותו) - הוא ממשיך לרחרח את המשקה ולדבר אל המצלמה. בשלב מסוים סינדי פשוט יוצאת החוצה, מה שגורם לאנדראס העצוב ללגום מהכוסית.


עוד ב"אסור לפספס":

כך תבריקו את הכיור המטונף שלכם בטריק פשוט עם 2 מרכיבים בלבד
בתחתית האוקיינוס, ליד הר געש קטלני: התגלו מוטציות חדשות של כרישים

צפו בקטע המלא והמביך

הקטע הזה הועלה לרשת ב-2015, אך צץ מחדש לאחרונה ברשת החברתית רדיט. בעקבות ההתעניינות המחודשת אנדראס סיפר לתקשורת המקומית שהוא עדיין משמש כמבקר וויסקי ושכיום הוא סינדי "חברים" - אבל לא יותר מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully