וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ עבד: חנינה לאישה בארה"ב שהרגה כנערה אדם ששידל אותה לזנות

8.1.2019 / 9:58

מושל טנסי נתן חנינה לסינטויה בראון, שנשלחה למאסר עולם אחרי שרצחה ב-2004 גבר שהתעלל בה מינית. היא תשוחרר באוגוסט ותהיה על תנאי למשך עשור. ידוענים רבים הפעילו בתקופה האחרונה לחץ רב למען שחרורה המוקדם

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

מושל מדינת טנסי שבארצות הברית ביל האסלם העניק אתמול (שני) חנינה לסינטויה בראון, אישה בת 30 שנשלחה למאסר עולם אחרי שהורשעה ברצח של גבר שלדבריה ניצל אותה מינית ושידל אותה לזנות כשהייתה בת 16. היא תשוחרר על תנאי למשך עשור ב-7 באוגוסט.

"לפי הודאתה שלה, היא ביצעה פשע מחריד בגיל 16. עדיין, לגזור מאסר עולם על נערה ולדרוש ממנה לרצות לפחות 51 שנות מאסר לפני שהיא אפילו תוכל להיות רשאית לשחרור מוקדם זה קשה מדי, במיוחד לאור הצעדים שהיא נקטה כדי לשקם את חייה", אמר המושל הרפובליקני, שמסיים את תפקידו. .

בראון, בת 30 כיום הודתה למושל, שקיבל את ההחלטה בצל לחץ רב שהפעילו פעילים וידוענים בשל המקרה. בחודש שעבר קבע בית המשפט העליון של המדינה כי היא תוכל לקבל שחרור מוקדם רק אחרי שתרצה יותר מ-50 שנות מאסר. בראון אמרה כי היא תעשה הכול כדי להצדיק את האמון שנתן בה המושל והיא הודתה למשפחתה על התמיכה שהעניקה לה.

"אני אסירת תודה על כל התמיכה, התפילות והעידוד שקיבלתי", אמרה בראון. "האל אחז בידי בכל הזמן הזה ולא הייתי מצליחה לעשות זאת בלעדיו".

לקריאה נוספת
אישה שהרגה אדם ששידל אותה לזנות תוכל להשתחרר רק אחרי 50 שנה

סינטויה בראון, שהורשעה ברצח אדם ששידל אותה לזנות, בשימוע על מתן חנינה, טנסי, ארה"ב, מאי 2018. AP
סינטויה בראון בשימוע על מתן חנינה, מאי/AP

המקרה של בראון תפס את תשומת הלב של בכירי עולם הבידור בארצות הברית, כמו ריהאנה וקים קרדשיאן, שקראו להעניק לה חנינה. הסיפור שלה התפשט ברשתות החברתיות תחת ההאשטג לשחרר את סינטויה בראון FreeCyntoiaBrown#.

בראון אמרה במשפטה כי היא שודלה לזנות אחרי ילדות קשה. לדבריה, הקורבן שלה, ג'וני מיצ'ל אלן, שידל אותה למין והסיע אותה לביתו. שם, סיפרה, היא ראתה אקדח בחדרו של אלן. היא התנגדה אליו עד שהיא ראתה אותו מושיט יד מתחת למיטה, ולכן סברה שהוא הולך להרוג אותה. לדבריה, בשלב זה היא שלפה אקדח מהתיק שלה וירתה בו למוות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

קים קרדשיאן מודה למושל

היא נשפטה כבגירה והתובעים במשפט טענו כי היא הרגה אותו במטרה לשדוד אותו, ולא מתוך הגנה עצמית. בשימוע שהתקיים במאי, ועדת השחרורים של טנסי הייתה חלוקה בהמלצתה למושל המדינה לגבי מתן חנינה לבראון. שניים מתוך ששת החברים תמכו בכך, שניים התנגדו והשניים הנותרים הצביעו בעד מתן אפשרות לשחרור מוקדם אחרי 25 שנות מאסר.

(עדכון ראשון: 19:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully