וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש פעמים בתוך יומיים: מטעני חבלה הונחו בבנייני מגורים וברכב

6.1.2019 / 22:35

במשטרה מסרבים לציין אם יש קשר בין שלושת המקרים, שרק בדרך נס לא הסתיימו באסון. ברחוב ראשי בחולון הוצמד מטען חבלה לרכב חונה שנמצא בשימוש של עבריין מוכר, ברמת גן ובנתניה הונחו מטענים בתוך בנייני מגורים. מטעני החבלה חוזרים לרחובות הערים

מטען חבלה אותר בדירה בראשון לציון, פברואר 2017. ניב אהרונסון
נטרול מטען חבלה בראשון לציון, בשנה שעבר/ניב אהרונסון

מטען חבלה הוצמד היום (ראשון) אחר הצהריים לכלי רכב חונה ברחוב עוזי נרקיס בחולון. במשך שלוש שעות פעלו חבלני המשטרה לנטרול המטען, שגרם לשיבושי תנועה כבדים במרכז העיר. הרכב רשום בבעלות אזרח ללא עבר פלילי, אולם מחקירת המשטרה עולה כי הוא נמצא בשימוש יומיומי של עבריין מוכר. עם זאת, במשטרה מסרבים לחשוף את היעד לפגיעה.

במעלית בבניין רב קומות ברחוב עמק החולה ברמת גן הונח אמש מטען חבלה. המטען התפוצץ במעלית ולא היו נפגעים בקרב עשרות המשפחות המתגוררות במקום. אחד הדיירים בבניין הוא עבריין מוכר הכלוא בבית סוהר במרכז הארץ.

עוד בוואלה! NEWS:
נוער קצה, שיעורים עם תומך "תורת המלך": ישיבת החשודים בטרור יהודי
עצים קרסו בשל הרוח, גשם במרכז ובצפון ושלג כבד בחרמון | התחזית
איילת שקד תוקפת: גנץ הוא פייק ימין, ננצח אותו בקרב הפוליטי

פיצוץ מטען חבלה בחרוב עזה, בתל אביב 6 ביולי 2017. מגד גוזני
נטרול מטען חבלה בתל אביב, 2017/מגד גוזני

כמה שעות מאוחר יותר הוזעקו חבלני המשטרה לרחוב יחזקאל בנתניה לנטרול מטען חבלה נוסף, שהונח בארון חשמל בלובי בניין. שוטרים פינו דיירים מהקומה הראשונה עד לסיום עבודת החבלנים במקום. מהמשטרה נמסר כי נסיבות האירוע בבדיקה.

במשטרה מסרבים לציין אם יש קשר בין שלושת המקרים, שרק בדרך נס לא הסתיימו באסון, שכן המטענים היו חשופים לאזרחים חפים מפשע. בשני המקרים הונחו המטענים בבנייני מגורים, ובמקרה נוסף הוצמד לרכב חונה ברחוב ראשי בשעה שהיה עמוס בתנועת הולכי רגל וכלי רכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully