וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסות בוטלו ותיירים פונו: תאילנד נערכת לסופה טרופית ראשונה זה 30 שנה

3.1.2019 / 14:55

הסופה "פבוק" מתקרבת אל חופיה הדרומיים של המדינה, כשהיא מביאה עמה רוחות עזות וצפויה להוריד גשמים עזים. הטיסות והשיט אל האי קו סמוי בוטלו, ובמלונות מתכוננים עם שקי חול ומזון. משרד החוץ בירושלים קרא למטיילים לנקוט זהירות

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

תאילנד נערכת לפגיעת סופה טרופית ראשונה זה 30 שנה בהמשך היום (חמישי), כשהיא ביטלה טיסות לאיים פופולריים בקרב תיירים, סגרה אתרי חוף ופינה אסדות גז. הסופה "פבוק" מתקרבת לחופיה הדרומיים של המדינה ברוחות במהירות של 65 קמ"ש, כשהיא מביאה עמה גלים גבוהים ורוחות עוצמתיות לפני הפגיעה הצפויה מחר.

בנגקוק איירווייס ביטלה את כל הטיסות אל האי קו סמוי וממנו, לצד הפסקת שיט המעבורת אליו וממנו, מה שעלול לגרום לתיירים רבים להיתקע ב. השירות המטאורולוגי הזהיר מפני גשמים כבדים ורוחות חזקות בכמה מחוזות, כולל באיים הפופולריים סמוי, פוקט וקרבי.

משרד החוץ בירושלים קרא למטיילים לנקוט זהירות ולפעול בהתאם להנחיות הרשויות.

עוד בנושא
הפיליפינים: לפחות 68 הרוגים בסופת ציקלון שהכתה במדינה

הערכות לקראת הסופה, בסונגקלה, תאילנד. AP
הערכות לקראת הסופה בסונגקלה/AP

כמה מלונות דיווחו על עזיבות מוקדמות של אורחים ואמרו כי הם ערוכים לסופה. "מאז הבוקר הכנו שקי חול ומיגנו את חלונות הזכוכית", סיפרה אמפוואן טאופנג, מנהלת מלון בקו סמוי. "הכנו גם ערכות עזרה ראשונה, לפידים, מים, מזון ודלק עבור הגנרטור של המלון". היא הוסיפה כי מנהלי מלונות אחרים עשו הכנות דומות.

חברת PTT Exploration and Production Pcl אמרה כי היא עצרה את הפעילות בשניים משדות הגז הגדולים ביותר במפרץ תאילנד. "המשימה המידית והדחופה בויתר שלנו היא לעשות כל שביכולתנו כדי להבטיח את ביטחונם של אנשי הצוות", מסרה החברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הערכות לקראת הסופה, בסונגקלה, תאילנד. AP
הערכות לקראת הסופה, בסונגקלה, תאילנד/AP
  • עוד באותו נושא:
  • תאילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully