וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיקת השנה החדשה הכי מביכה ומבזה נתפסה בשידור חי

4.1.2019 / 0:02

כנראה שאין דרך לפתוח שנה בצורה גרועה יותר - בחור הולנדי ניסה לפתות את האישה שעמדה לידו לנשיקה בחצות, אלא שהיא הצליחה להתחמק בצורה משפילה והרגע שודר והתגלגל לרשת שם הפך לויראלי

Rex Stone

אחת המסורות הידועות בליל השנה החדשה היא לנשק מישהו כשהשעון מורה על חצות. זה מצוין אם יש לכם פרטנר, או יוצאים עם מישהו, אבל אם אתם רוצים לנצל את ההזדמנות להתקרב למישהו שאתם דלוקים עליו, כדאי שתקראו את הסימנים נכון.

מי שכנראה לא קרא את הסימנים האלה הוא הצעיר ההולנדי הזה, שנעמד ליד אישה עם שיער בלונדיני וניסה לנשק אותה בדיוק בחצות, כשהשניים מצולמים בשידור חי על גג של אולפן רדיו. אלא שברגע שהוא מתקרב לנשק אותה, היא מזהה את המהלך וברגע האחרון בורחת ממנו.

עוד בנושא:
לתדהמת הקהל: תקף באלימות זמר בהופעה ללא שום סיבה
הכי מביך שיש: כשהחלומות הרומנטיים שלך מתרסקים בטלוויזיה, אל מול כולם
הנשיקה המוגזמת של האב עם הכלה של בנו בחתונה שלהם

צפו ברגע המביך

חוסר המזל שלו לא נגמר כאן. הרגע נתפס בעדשות המצלמה, ומיד לאחר מכן התגלגל לרשת. רקס סטון, שפרסם את הסרטון כתב: "אני מקווה ששנת 2019 שלכם מתחילה יותר טוב מזו של הבחור הזה". מעל 10,000 חשבונות שיתפו את הציוץ הזה, ומאות אנשים הגיבו וכתבו שזה קשה לצפייה: "בקלות הרגע הכי מוזר שראיתי כל השנה". "הלא-נשיקה שתהדהד בכל העולם", נכתב בין היתר.

אנשים אחרים טענו כי אותו צעיר הולנדי אשם בהכל והוא לא קרא את הסימנים כמו שצריך: "כל הכבוד לה", כתבה אחת המגיבות, "היא לא רצתה שינשקו אותה ואפילו שפת הגוף שלה הייתה ברורה מאוד, הוא בטיפשותו המשיך. הפדיחה היא לגמרי שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully