וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה במשטרה נגד ראש מועצת עומר פיני בדש: "אתה לא דורך פה"

2.1.2019 / 13:59

תושב תל שבע המועסק כשומר בחברה המקימה מתקנים לטיהור מי קולחין, הגיש תלונה נגד פיני בדש, לאחר שלדבריו איים עליו, משום שהגיש תביעה בבית הדין לעבודה בעקבות פערים בשכרו. "הוא אמר לי ש'אם יקרה משהו במכון הטיהור - אוי ואבוי לך'", טען העובד

היישוב עומר. Creative Commons
העובד טען: "ראש המועצה איים". עומר/Creative Commons

לתחנת משטרת עיירות שבדרום הארץ הוגשה תלונה נגד ראש מועצת עומר פיני בדש במסגרתה נטען כי איים על תושב תל שבע. מוחמד אל-עאסם, עובד כ-12 שנים כשומר בחברת GS המקימה מתקנים לטיהור מי קולחין, טען כי האירוע התרחש לאחר שגילה כי קיים פער בין השכר ששולם לו לבין היקף הימים והשעות שבהן הועסק.

לדברי אל-עאסם, הוא פנה לפני כשנתיים בנושא לחברה דרך עורכי דין, שהגישו תביעה לבית הדין לעבודה על סך של 800 אלף שקלים. "בשבוע שעבר התקשרו אלי מהחברה לקבוע פגישה עם פיני בדש ראש מועצת עומר, שיצטרף לפיצוי שאותו אתה מבקש", סיפר אל-עאסם.

ראש מועצת עומר, פיני בדש. ---, אתר רשמי
ראש מועצת עומר פיני בדש/אתר רשמי, ---

אלא שאז, לדברי הפועל, בדש החל לכאורה לאיים עליו. "הוא שואל אותי, 'מי זה מוסא טרבאין, הוא היה אצלי לפני עשר דקות, כשיש לי בעיה אני מתקשר אליו שיטפל בה'", טען אל-עאסם. "הוא אמר לי 'אתה רוצה שאני אתקשר אליו שיטפל בך?', אמרתי לו אם ככה אתה מנהיג של עולם תחתון, הוא ענה לי: 'תחשוב איך שאתה רוצה'".

"הוא אמר לי לבטל את התביעה או שאתה לא דורך פה", הוסיף. לדבריו, בדש גם אמר לו ש'מהיום הוא מפוטר', ואף הזהיר ש"אם יקרה משהו במכון לטיהור שפכים (מט"ש) - אוי ואבוי לך, זה רק אתה".

ממועצת עומר לא התקבלה תגובה. בחברת GS סירבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully