וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבית ים: גבר כבן 35 נמצא דקור בסלון ביתו

1.1.2019 / 21:28

מעסיקו של הנרצח יצר קשר עם בני משפחתו בשעות הצהריים וסיפר כי לא הופיע לעבודה. משהגיעו לדירתו, מצאו אותו ללא רוח חיים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. משטרת מרחב איילון פתחה בחקירה. הרקע המסתמן - פלילי

צילום: איחוד והצלה

גבר כבן 35 נמצא הערב (שלישי) ללא רוח חיים בדירה בבת ים ברחוב הרשת בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לביתו של הגבר מצאו אותו שוכב בסלון הבית כשעל גופו מספר רב של דקירות באזור החזה וקבעו את מותו. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה והרקע מסתמן פלילי.

במשטרה חושדים שהרצח בוצע ככל הנראה במהלך הלילה. מחקירה ראשונית עולה כי בשעות הצהריים התקשר מעסיקו של הנרצח לבני משפחתו וסיפר כי העובד, אותו העסיק כנהג משאית, לא הגיע לעבודה. בני המשפחה הגיעו לדירתו בבת ים, וכשפתחו את הדלת איתרו אותו ללא רוח חיים, עם סימני דקירה בחזה. הדירה עצמה הייתה מסודרת, ללא כל סימני מאבק.


עוד בוואלה! NEWS:
"היועמ"ש: פרסום ההחלטה בתיקי נתניהו לפני הבחירות זו חובתנו"
כפי שפורסם בוואלה! NEWS: יחימוביץ' מונתה ליו"ר האופוזיציה
כמה מזומן מותר להחזיק? המדריך המלא לרפורמה החדשה

חשד לרצח בבת ים, גבר נמצא ללא רוח חיים עם סימני דקירה, 1 ינואר 2019. מד"א
בת ים, הערב/מד"א

צוותי מד"א שהגיעו לדירת הנרצח נאלצו לקבוע את מותו בזירה. על פי ההערכות, מותו נגרם שעות רבות קודם לכן. לזירה הגיעו כוחות של משטרת מרחב איילון שפתחו בתשאול שכנים ובני משפחה. החוקרים אף החלו בסריקות פחי האשפה באזור בניסיון להתחקות אחר רמז שיוביל לפענוח המקרה. כמו כן מופעלים מאמצים לאיתור הסכין ששימש לכאורה את הרוצח.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully