וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: עצרנו אזרח אמריקני בעת פעולת ריגול

שירותי הביטחון FSB מסרו כי פול ווילאן נתפס בעת "משימה" במוסקבה וכי הוא מואשם בריגול. בוושינגטון טרם הגיבו למעצר שעלול להחריף את המשבר בין המעצמות

טוויטר

שירותי הביטחון של רוסיה (FSB) אמרו היום (שני) כי הם עצרו אזרח אמריקני בחשד לריגול - כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים. ה-FSB, שלפיו המעצר אירע ביום שישי, הוסיף כי נפתח תיק פלילי נגדו.

בסוכנות הידיעות טאס זוהה האזרח האמריקני כפול ווילן, שנתפס ב"פעולת ריגול". לא נמסרו פרטים נוספים עליו או על המבצע שבו הוא היה לכאורה מעורב. מוושינגטון טרם נמסרה תגובה על הפרשה שעלולה להחריף את המשבר בין המדינות.

אתמול שלח נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מכתב לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שבו כתב כי מוסקבה מוכנה לקיים דיאלוג עם ארצות הברית. הקרמלין. את הדברים כתב הנשיא פוטין במכתב ברכה לרגל השנה החדשה. טראמפ ביטל פגישה שתוכננה עם פוטין בחודש שעבר בשל השתלטות רוסיה על כלי שיט אוקראיניים לחופי חצי האי קרים.

"ולדימיר פוטין הדגיש כי היחסים הם הגורם החשוב ביותר ביציבות האסטרטגית ובביטחון העולמי", נמסר מהקרמלין. "הוא אישר כי רוסיה מוכנה לדיאלוג עם ארצות הברית על הנושאים הרחבים ביותר שעל סדר היום". אחת הסוגיות הבוערות ביותר בין מוסקבה לוושינגטון היא כוונת ממשל טראמפ לפרוש מהסכם בקרת נשק גרעיני שנחתם בשלהי המלחמה הקרה.

לקריאה נוספת
פוטין שלח מכתב לטראמפ לרגל השנה החדשה: "מוכנים לדיאלוג"

נשיא רוסיה, ולדימר פוטין במהלך צפייה בניסוי במרכז לביטחון לאומי במוסקבה, רוסיה 26 בדצמבר 2018. רויטרס
פוטין צופה בניסוי בטיל על-קולי, בשבוע שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully