וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא בזול: העונש שקיבל סוכן ה-FBI שעשה סלטה במסיבה וירה בחוגג

2.1.2019 / 8:45

צ'ייס בישופ בן ה-30 חשש שייכנס לכלא לשש שנים, אך בסופו של דבר קיבל עונש קל בלבד. ומדוע הקורבן שלו לא נוטר טינה?

צילום מסך

זוכרים שלפני כמה חודשים סיפרנו לכם על צ'ייס בישופ, סוכן FBI שביצע סלטה לאחור במהלך מסיבה ובטעות ירה באחד החוגגים בבר בקולרדו? כשכל הסיפור הזה קרה, הואשם בישופ בתקיפה מדרגה שנייה וידע כי הוא עלול לבלות שש שנים בכלא ולספוג קנס כספי של כחצי מיליון דולר.

אלא שכעת דווח בתקשורת המקומית שסוכן ה-FBI לשעבר יצא בזול: הוא הודה בתקיפה מדרגה שלישית, והוטל עליו עונש מאסר על תנאי של שנתיים. זהו זה. "אף פעם לא ציפיתי שהמעשים שלי יגרמו לדבר כזה", אמר בבית המשפט, וטען כי הכוונה שלו בחיים היא "לדאוג, להגן ולשרת אנשים". ב-FBI סירבו להגיב אך כמובן פיטרו את בישופ.

עוד בנושא:

התגלית המאיימת שמצא הצוללן בקרקעית הנהר
בלי מילים, בלי מכות: זה הריב הכי מצחיק שאי פעם תראו

ומה לגבי הקורבן? תומאס רדינגטון בן ה-24 עדיין מתאושש מנזק חמור שנגרם לאחד העורקים ברגלו. הוא סיפר בבית המשפט על כך שאיבד את עבודתו במחסן של אמזון לאחר הירי, על ההתמודדות עם הכאבים הכרוניים ועל החשש שלעולם לא יוכל לרוץ שוב. "עברתי חודשים של תרפייה, קיבלתי יעוץ נפשי, אבל קשה לי לצאת החוצה ובייחוד קשה לי לראות אנשי חוק עם נשק. זה גורם לי לחוסר נוחות".

יחד עם זאת, הוא לא נוטר טינה לסוכן ה-FBI לשעבר: "גם אני עשיתי דברים מטופשים בברים כדי להרשים נשים", אמר, והוסיף כי הוא לא מתכנן להגיש תביעה אזרחית נגד בישופ, אך כן עשוי לנוסת לקבל פיצויים אחרים.

עוד באותו נושא

הרגע בו סוכן FBI עושה סלטה לאחור ויורה בטעות באחד החוגגים

לכתבה המלאה
סוכן FBI שעשה סלטה וירה בחוגג. צילום מסך
"לא ציפיתי שהמעשים שלי יגרמו לדבר כזה". בישופ/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • fbi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully