וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח התיירות במרוקו: "תמונות ההוצאה להורג נשלחו לאם של אחת מהן"

בדיילי מייל דווח כי התמונות המזוויעות נשלחו לאמה של התיירת הנורבגית בת ה-24 שנרצחה לצד חברתה הדנית בת ה-28. הרשויות עצרו עד כה 19 חשודים, בהם ארבעה שנשבעו אמונים לדאעש בסרטון וככל הנראה רצחו את השתיים

שתי התיירות שנרצחו באזור הרי האטלס, מרוקו. צילום מסך
גופותיהן נמצאו באוהל. שתי התיירות שנרצחו/צילום מסך

התמונות שתיעדו את הרצח של התיירות הסקנדינביות במרוקו נשלחו לאמה של אחת מהן - כך דווח בדיילי מייל. התמונות פורסמו בעמוד הפייסבוק של אמה של מארן אולנד, אירן, חלקן על ידי תושבים שניסו להביע את הזדהותם עם הקורבנות וקראו להוציא להורג את המחבלים. לא ברור אם הם הצליחו לשלוח את התמונות דרך הטלפונים של הקורבנות.

אולנד, בת 28 מנורבגיה, טיילה יחד עם לואיסה וסטרגר ג'ספרסן, בת 24 מדנמרק. גרונותיהן שוספו על יד המחבלים, שתקפו אותן באוהל שלהן שאותו הקימו בדרכן לפסגת תובקאל שבהרי האטלס, הגבוהה ביותר בצפון אפריקה. לפי שירותי המודיעין של דנמרק ונורבגיה, הסרטון שתיעד את הוצאתן להורג היה אותנטי.

לקריאה נוספת על רצח התיירות
רצח התיירות בהרי האטלס: המעורבים צולמו נשבעים אמונים לדאעש
שתי תיירות מסקנדינביה נרצחו באזור הרי האטלס במרוקו

ארבעת המעורבים ברצח התיירות מסקנדינביה בהרי האטלס שבמרוקו, נשבעים אמונים לדאעש. אתר רשמי
הרשויות טוענות כי הם פעלו לבדם. ארבעת החשודים המרכזיים/אתר רשמי

עד כה נעצרו 19 חשודים, בהם ארבעת האנשים שנראו בסרטון שבו נשבעו אמונים לדאעש. לפי סוכנות הידיעות רויטרס, היתר חשודים בקשרים לקבוצה. הרשויות טוענות כי למרות שבועת האמונים שלהם, מדובר ב"זאבים בודדים" שלא תיאמו את המתקפה עם דאעש. הארגון הקיצוני לא קיבל אחריות על המתקפה החריגה במדינה הצפון אפריקנית, שידעה יציבות ושקט יחסיים בהשוואה לשכנותיה.

המתקפה המשמעותית האחרונה שחוותה מרוקו הייתה באפריל 2001, כש-17 בני אדם נהרגו בפיגוע במסעדה במרקש. בשנתיים האחרונות אמרו הרשויות בממלכה כי הן פירקו 20 תאי טרור שתכננו מתקפות ברחבי המדינה.

(עדכון ראשון 15:42)

  • עוד באותו נושא:
  • מרוקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully