וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג הזה נחשד לשווא בתקרית הרחפנים בבריטניה. עכשיו חייו נהרסו

פול גיט ואליין קירק תושאלו במשך 36 שעות בעקבות השיבושים הקשים בנמל התעופה גטוויק בלונדון, אך שוחררו בלא כלום: "אנחנו חשים מחוללים". הממשלה פורסת מערכת ישראלית למאבק באיום הרחפנים

עריכה: תומר לוי

הזוג שנחשד באחריות לתקרית הרחפנים בנמל התעופה גטוויק שבלונדון סיפר אתמול (שני) כי הוא עובר טיפול רפואי מאז שנחקר במשך 36 שעות על ידי המשטרה. פול גיט ואליין קירק אמרו כי הם מרגישים "מחוללים לחלוטין" על ידי התקשורת, אחרי שחלק מעיתוני הממלכה פרסמו את תמונותיהם על שעריהם הראשיים ביום ראשון.

הטיסות בנמל, השני בעומסו בממלכה, שותקו למשך 36 שעות בסוף השבוע האחרון כשרחפן נצפה ליד מסלולי ההמראה ביום רביעי בלילה. התקרית גרמה לכאוס בנמל לקראת ערב חג המולד, אולם המשטרה טרם עצרה חשודים נוספים פרט לזוג ששוחרר.

"כמו שאתם יכולים לדמיין, אנחנו חשים מחוללים לחלוטין", אמר הגבר, זגג במקצועו. "ערכו חיפושים בבית שלנו והזהות שלנו נחשפה לחלוטין. השמות שלנו, התמונות ומידע אישי אחר שודר ברחבי העולם".

כך, למשל, על גבי שער ה"דיילי מייל" מיום ראשון נכתב לצד תמונת הזוג: "האם זוג האדיוטים הזה הרס לנו את ערב החג?".

לקריאה נוספת
בעקבות רחפנים: שדה התעופה גטוויק בלונדון הושבת ל-32 שעות

שער הדיילי מייל

שר הביטחון של בריטניה בן וואלס אמר אתמול כי לכוחות הביטחון יש מערכות התראה שאותן ניתן לפרוס בממלכה כדי להילחם באיום הרחפנים. הוא לא פירט באילו מערכות מדובר, אולם לפי דיווחים בבריטניה, אלו מערכות "כיפת רחפן" של חברת רפאל ששימשו את הצבא בעת הטיפול בתקרית.

לפי החוק בממלכה, הטסת רחפנים במרחק של קילומטר משטח של נמל תעופה היא עבירה שעונשה יכול להגיע לחמש שנות מאסר. "האנשים שבחרו להשתמש ברחפנים בצורה פזיזה או מתוך כוונה זדונית יכולים לצפות לעונש החמור ביותר כשייתפסו", כתב שר הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully