וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיכה או חטופה? דובאי מנסה להפריך את השמועות על היעלמות בת השליט

האמירויות הפיצו תמונה שבה נראית לטיפה אל-מחטום לצד בכירה באו"ם לשעבר, ברקע הדיווחים שנחטפה בלב ים ואולצה לשוב לארצה אחרי שניסתה לברוח. בסרטון לפני כמה חודשים סיפרה על עינויים שעברה

הקלטת המסתורית של בתו של שליט דובאי "אבא שלך אמר לנו להכות אותך עד שתמותי"/צילום: יוטיוב

איחוד האמירויות הערביות פרסמה היום (שני) תמונה שבה נראית בתו של שליט דובאי לצד בכירה באו"ם לשעבר בעקבות הדיווחים על היעלמותה וחטיפתה. בתמונה נראית לטיפה בן מוחמד אל-מחטום לצדה של נשיאת אירלנד לשעבר מרי רובינסון, שהייתה בעבר גם נציבות האו"ם לזכויות אדם.

לפי ההודעה שנשלחה מאיחוד האמירויות אל נציבות האו"ם לזכויות אדם, התמונות ממפגשן שהתקיים לכאורה ב-15 בדצמבר בדובאי הן תגובה "המפריכה את הטענות השקריות". עוד נאמר כי "התמונות נלקחו בעת מפגש אחר הצהריים שהן בילו יחד והופצו בהסכמתן. רובינסון קיבלה את ההבטחות ולפיהן הוד מעלתה מקבלת את הטיפול והסיוע שלהם היא זקוקה".

האו"ם טרם הגיב להודעת האיחוד האמירויות, שהגיעה בעקבות דיווחים על כך שהיא ניסתה לברוח ונתפסה במרץ האחרון. עדי ראיה סיפרו כי היא נלקחה מיאכטה סמוך לחופי הודו בניגוד לרצונה. דובאי טוענת כי היא חיה עם משפחתה בביתה. ארגוני זכויות אדם דחקו בה להוכיח כי מצבה טוב.

לקריאה נוספת
"נחטפה מיאכטה מול חופי הודו": בתו של שליט דובאי נעלמה

בתו של שליט דובאי עם נשיאת אירלנד לשעבר, דצמבר 2018. אתר רשמי
מנסים להפריך את השמועות. בתו של שליט דובאי לצדה של נשיאת אירלנד לשעבר/אתר רשמי

ברשתות החבריות דווח במאי כי לטיפה, בתו של שליט דובאי שייח מוחמד בן רשיד אל-מחטום, הכריזה בסרטון וידאו כי היא נמלטת מהנסיכות בשל המגבלות שהטילה עליה משפחתה. לפי הדיווחים, היא נמלטה מהנסיכות בסיוע חבריה ביאכטה השייכת לאזרח צרפתי, איש ביון בעברו.

ארגון משמר זכויות האדם אמר במאי כי לפי העדויות, משמר החופים של הודו השתתף בפשיטה על כלי השיט, שבו היו עוד כמה אזרחים זרים. הם סיפרו כי הרשויות באיחוד האמירויות אפשרו לאזרחים הזרים ולבעלי היאכטה לעזוב את המדינה כעבור כשבועיים וחצי.

בסרטון שהופץ אחרי היעלמותה היא סיפרה כי אין לה ולמשפחתה את "חופש הבחירה" ותיארה כיצד להימלט מהמדינה בגיל 16. הנסיכה, בת 33 כיום, אמרה כי היא נכלאה למשך שלוש שנים עם שובה ועברה עינויים.

מוקדם יותר החודש התייחסה איחוד האמירויות לראשונה להיעלמותה לכאורה, ואמרה כי היא "מודאגת עמוקות מהספקולציות בתקשורת" לגבי לטיפה. עוד נטען כי היא זוכה "לכבוד והערצה" מצד משפחתה, שמתכננת לחגוג עמה את יום הולדתה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
הקלטת המסתורית של בתו של שליט דובאי "אבא שלך אמר לנו להכות אותך עד שתמותי". אתר רשמי, אתר רשמי
הנסיכה בסרטון שפרסמה במאי/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully