וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: הפרקליטות ביקשה לדחות את מתן תשובתה בתיק המעונות

24.12.2018 / 14:10

הפרקליטות נדרשה להשיב להצעת השופט המגשר, לפיה ישיבו אשת ראש הממשלה שרה נתניהו וסמנכ"ל המשרד לשעבר סיידוף סכום כסף מסוים ויודו בחלק מהעבירות - אך לא יורשעו. לוואלה! NEWS נודע כעת מבקשים בפרקליטות להמשיך בדיון בהצעה וטרם גיבשו עמדה

צילום: באדיבות "כאן", עריכה: יוסי אלטר

הפרקליטות ביקשה היום (שני) לדחות את הדיון שאמור להתקיים מחר, שבו היתה אמורה להשיב להצעת השופט המגשר. ביום שישי פורסם בחברת החדשות כי הפרקליטות צפויה לדחות את הצעת השופט המגשר, אולם לוואלה! NEWS נודע כעת מבקשים התובעים לדחות את מתן תשובתם וכי בפרקליטות ממשיכים לדון בהצעה וטרם גיבשו עמדה.

פרקליטות מחוז ירושלים נדרשה להשיב להצעתו של השופט המגשר בתיק, מרדכי כדורי. לפי הצעת הפשרה, שפורסמה לראשונה בחדשות עשר, אשת ראש הממשלה, וסמנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, עזרא סיידוף, יחזירו סכום כסף מסויים ויודו בחלק מהעבירות - אך לא יורשעו. כעת מבקשים בפרקליטות עוד זמן כדי לגבש את עמדתם. התובעים בתיק הם עורכי הדין ארז פדן וג'ני אבני, בעוד נתניהו מיוצגת על ידי יוסי כהן וירון קוסטליץ. את סיידוף מייצג עו"ד יהושוע רזניק.

שרה נתניהו, במהלך משפטה,  בעניינן  ניפוח הוצאות המעון בבית משפט שלום, ירושלים 7 באוקטובר 2018. רויטרס
שרה נתניהו במהלך דיון בעניינה/רויטרס

במסגרת הפרשה נאשמת נתניהו כי פעלה לנפח הוצאות כשהזמינה למעון ראש הממשלה ארוחות ממסעדות יוקרה בעלות כוללת של יותר מ-350 אלף שקלים, תוך עקיפה מכוונת של הנוהל שאוסר הזמנת מזון כשבמעון מועסקת מבשלת. סיידוף, שהיה סמנכ"ל משרד ראש הממשלה באותה תקופה, מואשם בעבירות דומות וכן בעבירת זיוף בידי עובד ציבור. זאת כחלק משתי פרשות נוספות שבהן הוא מועמד לדין: פרשת החשמלאי ופרשת המלצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully