וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימה את יום הלימודים - ונורתה: בת 16 נרצחה בהולנד

המשטרה עצרה גבר בן 31, שחברותיה טוענות כי היה בעבר בן הזוג של הנרצחת, בחשד לירי. עוד ציינו חברותיה כי הנערה התלוננה בעבר שהחשוד מאיים עליה. "היא הייתה מאוד נחמדה, יפה וחכמה. אנחנו עדיין מאוד מפחדים. איך זה יכול לקרות?", אמרה חברה של הנרצחת

משטרה באזור התאונה בה אוטובוס התנגש במבלים בהולנד, 18 ביוני 2018. רויטרס
הותקפה ליד מתקן אופניים. משטרה בהולנד/רויטרס

הומירה אוז, תלמידת בית ספר בת 16 מהעיר רוטרדם שבהולנד נורתה השבוע למוות בשטח בית הספר בו למדה, זמן קצר לאחר שסיימה את יום הלימודים. גבר בן 31, שחברותיה טוענות כי היה בעבר בן הזוג של אוז, נעצר בחשד לביצוע הרצח. עוד ציינו חברותיה כי אוז התלוננה בעבר שהחשוד מאיים עליה. המשטרה אישרה שהכירה את החשוד, אך לא סיפקה פרטים נוספים.

אוז הותקפה ליד מתקן אופניים בבית הספר, בו לומדים 300 תלמידים. חלקם היו במקום בעת המקרה וראו כיצד היא נורתה. "היא הייתה מאוד נחמדה, יפה וחכמה. אנחנו עדיין מאוד מפחדים. איך זה יכול לקרות?", אמרה חברה של אוז מבית הספר לכלי תקשורת מקומי.

יו"ר בית הספר מארק אוטו אמר שהוא לא יכול לדבר על איומים שאוז קיבלה, משום שהם חלק מחקירת המשטרה, אך הדגיש שאין סכנה לביטחון בבית הספר. "מדובר באדם מבוגר שפתאום בא לבית הספר", אמר אוטו. ראש העיר רוטרדם, אחמד אבו-טאלב, אמר שהתקיפה לא צריכה להיחשב כירי בבית הספר משום שמדובר באדם מעורער שיכל לבצע את התקיפה בכל מקום.

לקריאה נוספת:
בהיעדר רוב לבניית חומה בגבול מקסיקו: הממשל האמריקני יושבת
עימותים בגבול הרצועה: שלושה הרוגים בעימותים עם צה"ל

  • עוד באותו נושא:
  • הולנד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully