וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאכזר לאשתו ורצח את אחיה שהתלונן: כתב אישום נגד תושב עראבה

21.12.2018 / 20:29

מאמון בדארנה מאושם כי רצח את גיסו, זייד עסאלה, לאחר שהאחרון ביקש להיפגש על מנת לשוחח עמו על כך שהכה את אשתו, אחותו של עסאלה, בראשה באמצעות אגרטל. הוא יצא מבית הוריו כשהוא נושא סכין באורך 20 ס"מ לתחנת הדלק בכפר שם דקר את עסאלה למוות

מאמון בדארנה, רצח, תחנת דלק, עראבה, 21 דצמבר 2018. דוברות משטרת ישראל
תחנת הדלק מיד לאחר הרצח, עראבה/דוברות משטרת ישראל

פרקליטות מחוז חיפה הגישה אתמול (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום חמור נגד תושב עראבה שבגליל התחתון, מאמון בדארנה בן ה-34, בגין שרצח את גיסו, זייד עסאלה בן ה-38. הרצח התרחש ביום שישי ה-23 בנובמבר. על פי כתב האישום, בדארנה שב לביתו מאימון כושר בסביבות השעה 06:20, וכשהגיע התפתח עימות בינו לבין אשתו, לוריס, במהלכו הוא איים עליה בסכין מטבח גדולה והכה אותה בראשה באמצעות אגרטל. אז, נטל את הסכין בעלת הלהב שבאורך 20 ס"מ, יצא מהבית ונסע לבית הוריו בשכונה סמוכה בעראבה.

בשעה 6:58, בעת שהותו בבית הוריו, בדארנה קיבלת שיחת טלפון מגיסו, אחיה של לוריס, שביקש להיפגש איתו "על מנת לשוחח עמו" במקום עבודתו - תחנת דלק הממוקמת במרכז הכפר, כמה מאות מטרים מבית הוריו של בדארנה.

שתי דקות לאחר מכן, הגיע בדארנה ברכב מאזדה לתחנת הדלק, כשהוא נושא את הסכין על גופו. הוא עצר את רכבו, וניגש למשרד בתוך התחנה, שם התפתח ויכוח בינו לבין הגיס בנוגע להתאכזרותו באשתו, אחותו של זייד, שהגישה בתחנת המשטרה במשגב תלונה נגד בעלה האלים.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לרצח ברמלה: בן 25 נורה למוות, צעיר נוסף נפצע באורח בינוני
הירי ליד בית אל: תושב מזרח י-ם שנורה לא פרץ את המחסום
"המספרים מזעזעים": האלימות במגזר הערבי מתחזקת

בית משפט המחוזי, חיפה. Google street view, צילום מסך
בית המשפט המחוזי בחיפה/צילום מסך, Google street view

על פי כתב האישום במהלך הוויכוח גמלה בליבו של מאמון בדארנה החלטה להמית את גיסו זייד עסאלה, הוא דחף את עסאלה והפילו על הרצפה, ובעוד הוא שוכב בדארנה שלף את הסכין ודקר אותו שתי דקירות במרכז גופו.

לאחר מכן התרוממו השניים. עסאלה הפצוע השליך לעבר בדארנה מגב במטרה להרחיקו ממנו, ובדארנה השליך בחוזקה לעברו כיסא שהיה במקום. בשלב זה ניגש אל בדארנה עובד שהגיע לתחנת הדלק דקות ספורות קודם, הרחיקו מהמשרד וליווה אותו לרכבו, כשבדארנה עדיין אוחז בסכין. בדארנה עלה על רכבו ונסע מהמקום, ואילו עסאלה התמוטט במשרד בו נדקר.

זייד עסאלה פונה באמבולנס מהמקום כשהוא במצב אנוש, והוא נפטר מפצעיו זמן קצר לאחר הגעתו לבית החולים הממשלתי בנהריה.

החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של המחוז הצפוני. החוקרים תפסו מצלמות אבטחה והשיגו סרטונים אשר מתעדים את מאמון בדארנה מגיע לתחנת הדלק, יוצא מרכבו וניגש למשרד בו שהה עסאלה, ודקה לאחר מכן הוא נראה משליך כיסא בעוצמה לתוך המשרד ואז עוזב את המקום כשהוא אוחז בידו בסכין. במהלך החקירה עשרות עדים נחקרו תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים. עובד נוסף אשר הגיע לתחנת הדלק באותו הזמן, העיד בפני החוקרים כי הבחין בבדארנה דוחף את עסאלה אל הרצפה ואז מבצע תנועות הנפת אגרוף והנחתתו לעבד צידו השמאלי של המנוח, המקום בו נדקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מצלמות האבטחה תיעדו את המעשים

מאמון בדארנה בחקירתו הודה שהגיע למקום, ומודה שנכח בו בעת שהמנוח נפגע. בגרסתו הראשונית טען כי עסאלה התקדם לעברו כשהוא מניף צינור, ואז נתקל בדבר מה וכך נפצע, והכחיש כל מגע עמו או אחיזה בסכין בשלב כלשהו. רק לאחר שהוטחו בו צילומי האבטחה בו הוא נראה בבירור אוחז בסכין, הוא הודה כי התקרב למנוח, שעה שזה מתקדם לעבור עם סכין בידו האחת וצינור בידו השנייה, סובב את ידו תוך כדי מאבק וכך דקר המנוח את עצמו. לאחר מכן, לטענת בדארנה, נפלה הסכין והוא הרימה על מנת למנוע מהמנוח להמשיך ולפגוע בו.

הוא מואשם ברצח בכוונה תחילה. אם יורשע הוא צפוי למאסר עולם. הפרקליטות טוענת כי מעשיו כפי שהם באים לידי ביטוי בכתב האישום מלמדים על מסוכנותו הרבה. "מדובר במי שתקף את אשתו בבוקר האירוע, איים עליה בסכין, ולאחר מכן דקר את אחיה למוות משום שזה העלה את חמתו", טוענים בפרקליטות, בני משפחתו מתארים את בדארנה כאדם חם מזג, ומתארים את מצבו הכעוס מיד לאחר האירוע. התובעת, עו"ד לילך תמיר, הממונה על עניינים פליליים בפרקליטות מחוז חיפה, מבקשת את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. השופט ארז פורת עוד ידון בבקשות ובינתיים האריך את מעצרו עד החלטה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully