וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע ירידה בתחלואה ברחבי הארץ: בת 82 מתה לאחר שחלתה בחצבת

20.12.2018 / 11:17

האישה אושפזה בבית החולים הדסה עין כרם בתחילת החודש ומתה לאחר שסבלה גם ממחלות רקע קשות נוספות. המשרד הבריאות ציינו כי למרות מגמת הירידה בקצב התחלואה, המשרד ממשיך לפעול לחסן עד לבלימה מלאה של התפרצות המחלה

מערכת וואלה!

אישה בת 82 מתה לאחר שחלתה בחצבת בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. על פי הודעת משרד הבריאות, האישה חלתה במחלות רקע קשות נוספות, ואושפזה בבית החולים בתחילת החודש.

במשרד הבריאות ציינו כי נכון לאתמול, חלו השנה 2,690 חולים בחצבת, כשהשיא הגיע בחודש אוקטובר עם 948 חולים, בנובמבר הייתה ירידה קלה עם 893 חולים, ובחודש דצמבר נכון לאתמול יש 194 חולים. במשרד הוסיפו כי למרות מגמת הירידה בקצב התחלואה, המשרד ממשיך לפעול לחסן עד לבלימה מלאה של ההתפרצות.

עוד בוואלה! NEWS:
חוזרים לרחובות ישראל: כאלף אסירים השתחררו מבתי הכלא
הרשויות במרוקו חושדות: רצח התיירות בהרי האטלס היה פיגוע טרור
שוטרים על ארבע: 28 כלבים מצ'כיה מצטרפים למשטרת ישראל

בית החולים הדסה עין כרם, מאי 2012. עומר מירון
בית החולים הדסה עין כרם/עומר מירון

בשבוע שעבר השתתף חולה חצבת מצפת באירוע המרכזי לרגל ה' בטבת בכפר חב"ד, וחשף כאלף בני אדם שהשתתפו באירוע מכל רחבי הארץ למחלה המדבקת - כך נודע לוואלה!NEWS. בהודעה שנשלחה למתפללים נכתב כי המשתתפים שלא חוסנו נגד חצבת בעבר צריכים לפנות בדחיפות לקופות החולים על מנת לקבל חיסון סביל למחלה. עוד נכתב כי משתתפים שביקרו באירוע, ויפתחו מחלת חום או פריחה בשלושת השבועות הקרובים מתבקשים לידע את הרופא המטפל כי היה במגע עם חולה חצבת.

  • עוד באותו נושא:
  • חצבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully