וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשויות במרוקו חושדות: רצח התיירות בהרי האטלס היה פיגוע טרור

20.12.2018 / 11:50

התביעה במדינה אמרה כי אחד מהחשודים שנעצר היה חבר בארגון חמוש, אך לא פירטה את זהותו. המשטרה המקומית עצרה עוד שלושה חשודים בביצוע הרצח ובמקביל נבדק סרטון שמופץ ברשתות ובו מתועד לכאורה הרצח של אחת משתי הצעירות הסקנדינביות על מנת לבדוק את נסיבות המקרה

תיירת מדנמרק שנרצחה בטיול במרוקו. אתר רשמי
תיירת מדנמרק שנרצחה בטיול במרוקו/אתר רשמי

שלושה חשודים נעצרו בחשד לרצח שתי התיירות מסקנדינביה באזור הרי האטלס במרוקו היה חבר בארגון טרור - כך הודיעו היום (חמיש) הרשויות. אמש נעצר במרקש חשוד נוסף שהיה חבר בארגון חמוש. לפי התובע הכללי, החוקרים בוחנים את אמינותו של סרטון שהופץ ברשתות החברתיות ובו מתועד לכאורה הרצח של אחת הצעירות.

השתיים, תיירות מדנמרק ומנורבגיה, נמצאו ללא רוח חיים ועם פצעי דקירה בצוואריהן באוהל באזור מבודד בדרך לפסגה הגבוהה ביותר בצפון אפריקה. פסגת תובקאל היא פופולרית בקרב מטיילים ומטפסים והיא נמצאת במרחק של 82 ק"מ מדרום למרקש, העיר התיירותית המרכזית במדינה. בעקבות הרצח, האבטחה תוגברה והטיולים באזור הושעו.

הצעירה הדנית זוהתה כלואיסה וסטרגר ג'ספרסן, בת 24. אמה, לפי התקשורת בארצה, סיפרה כי "גרונה שוסף" וכי המשפחה הזהירה אותה מלטוס למרוקו בשל "המצב הכאוטי" בה. לפי עמוד הפייסבוק שלה, היא למדה בנורבגיה כדי להיות מדריכה.

התיירת השנייה זוהתה כמארן אולנד, בת 28, מנורבגיה. אמה ספדה לה בפייסבוק וכתבה לצד תמונה של בתה: "מארן שלנו". היא סיפרה לתקשורת המקומית כי השתיים הצטיידו כפי הנדרש לטיול.

(עדכון ראשון, 19.12, 23:09)

  • עוד באותו נושא:
  • מרוקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully