וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל 5.8 מיליון צפיות לרגע שבו הבחורה זרקה את חבר שלה בשידור חי

26.12.2018 / 8:31

דיאנה פראה מיוסטון כינסה את כל חבריה ליום הולדתה ה-21 בביתה ופצחה בנאום לעיני בן זוגה ההמום: "מודה לך על כך שגרמת לי להבין שאני ראויה להרבה יותר. אני ואתה סיימנו, אתה יכול להסתלק מכאן". צפו

צילום מסך

טיאנה פראה מיוסטון, טקסט, החליטה לזרוק את החבר שלה אחרי שהיא גילתה שהוא בוגד בה. עד כאן נשמע משהו שקורה די הרבה, נכון? אז זהו שלא. טיאנה עשתה זאת בשידור חי בזמן חגיגות יום הולדתה ה-21, בזמן שהחבר הבוגדני מתבקש לעזוב את הדירה שלה, הפעם לתמיד, ובפני כל האורחים ההמומים.

מסתבר שטיאנה החליטה מראש לתזמן את הפרידה שלה בצורה כזו אחרי שגילתה שהחבר הסורר שלה הסתמס עם בחורה אחרת במשך כל הזמן הזה. בווידאו שהועלה לרשת בשבוע שעבר, אפשר לראות את כל חבריה של טיאנה מתכנסים יחד במטבח בהכנות כדי לשתות צ'ייסר של טקילה לכבוד יום ההולדת. אבל לא כולם ציפו שבנאום שלה דיאנה תזרוק את החבר שלה במקום להרים כוס לחיים עם כולם.

הנאום החל בכך שדיאנה הודתה לכל החברים על כך שבאו למסיבת יום ההולדת שלה בביתה הפרטי. בהמשך הנאום קיבל תפנית מדהימה כשהיא הזכירה את החבר שלה, סנטוס. "אני רוצה להודות לסנטוס על כך שהוא גרם לי להבין שאני ראויה להרבה יותר", אמרה דיאנה אל מול חבריה ההמומים, "כל אחד מיושבי החדר הזה יודע שאתה ניסית להתעסק עם בחורה אחרת. כולם ראו את צילום המסך. שלחת לה סרטונים ומסרונים מיניים".

עוד בנושא
שלחה נערות פיתוי לשני בני הזוג שלה - ונדהמה מהתוצאה
ככה נראית הנקמה המושלמת של האישה בבן הזוג הבוגד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully