וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו-חי הנוטה לטמון את ראשו בחול ייקרא על שמו של טראמפ

חברה המקדמת מודעת לשינויי האקלים זכתה במכרז והעניקה ליצור חסר הרגליים שהתגלה בפנמה את שמו של נשיא ארה"ב, המתכחש למצב. "הוא מתחמק מקונצנזוס מדעי"

דו-חי שנקרא על שמו של טראמפ ועליו הולבש שיערו. אתר רשמי
שיערו של טראמפ הוסף ליצור בצורה גרפית/אתר רשמי

דו-חי שהתגלה לאחרונה בפנמה ייקרא על שמו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בשל נטייתו לטמון את ראשו בחול. חברת EnviroBuild, שניצחה במכרז על הזכות לבחור בשם לבעל החיים, אמרה כי היא רוצה להעלות מודעות לשינויי האקלים, תופעה שאליה מתכחש טראמפ. היא שילמה 25 אלף דולר כדי לקרוא לדו-חי דרמופיס דונלדטראמפי. בתמונה שפרסמה נוסף בצורה גרפית שיערו היחודי של טראמפ לראשו של הדו-חי.

לפי איידן בל, אחד ממייסדי החברה, בעל החיים נמצא בסכנת הכחשה כתוצאה ישירה של מעשיו של הנשיא, שעל שמו הוא נקרא. היצור הקטן והעיוור הוא סוג של חסר רגליים, שחי בעיקר מתחת לקרקע. "לטמון את הראש בחול עוזר לדונלד טראמפ כשהוא מתחמק מקונצנזוס מדעי על שינויי האקלים", כתב מייסד החברה.

המדענים המובילים בעולם מסכימים על כך שההתחממות הגלובלית היא מעשי אדם בעיקר, אולם טראמפ ממשיך לקדם אנרגיות מזהמות. הוא פרש מהסכם האקלים שנחתם ב-2015 בפריז על ידי קודמו ברק אובמה, ובחודש שעבר אמר כי הוא "לא מאמין" לדוח שחיבר ממשלו על ההשלכות ההרסניות על ארצות הברית.

לקריאה נוספת בנושא
ניאופלפה דולנדטראמפי: החרק החדש שזכה להיקרא על שמו של טראמפ

דונלד טראמפ מנשק את מלניה טראמפ באירוע לציון פיגועי 11 בספטמבר, 2018. אי-פי, AP
מתכחש לשינויי האקלים. טראמפ ורעייתו מלניה, ספטמבר/AP, אי-פי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully