וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תוכלו להוריד את העיניים מהמסך: תמנון תועד משנה צבעים ונעלם בלב האוקיינוס

8.1.2019 / 9:24

"זה הדבר המפחיד ביותר שראיתי בחיי": תמנון תועד מסווה עצמו ונעלם בנוף האוקיינוס בסרטון שיפיל לכם את הלסת מהמקום - ואנחנו לא מגזימים הפעם

תמנון תועד משנה צבעים ונעלם בלב האוקיינוס/ROGER HANLON

כתבי "אסור לפספס" נתקלים לא פעם בסרטונים נדירים כמו אלו - אבל בכזה סרטון מפיל לסתות לא נתקלנו אולי מאז שראינו דג זהב שוחה בלי ראש באקווריום שלושה ימים. בסרטון שפורסם במקור במסגרת ועידת TED ב-2008, אבל זכה לאהדה מחודשת כשפורסם השבוע ב"רדיט", נראה תמנון אפור משנה את צבעו ומסווה עצמו בצמח שעל קרקעית האוקיינוס. ההסוואה כל כך מדויקת שגם אם נשפשף את העיניים היטב ונשים משקפיים - לא נבחין בקיומו. כדי להבין עד כמה זה מטורף אתם פשוט חייבים לצפות בסרטון.

תמנון תועד משנה צבעים ונעלם בלב האוקיינוס. ROGER HANLON, צילום מסך
ככה זה מתחיל/צילום מסך, ROGER HANLON
תמנון בהסוואה. צילום מסך
תהליך ההסוואה/צילום מסך

עוד בנושא:

ברשת התגובות היו דומות. יותר מ-14 אלף גולשים כבר צפו בסרטון הזה וסיפרו שזה הדבר הכי דומה שהם ראו לחייזרים. "לא ככה נראים חייזרים? אם נגלה שהם חיים מתחת לקרח באירופה או משהו, זה יהיה מצמרר - אבל הנה הם כאן, חיים באוקיינוס ואז אנחנו אוכלים אותם במסעדות יפניות או משתמשים בהם כדי לחזות תוצאות במשחקי כדורגל". גולש נוסף כתב: "זה ללא ספק הדבר הכי מפחיד שראיתי בחיי. לא אופתע אם נגלה שתמנונים הם למעשה חייזרים מהחלל החיצון".

גולש נוסף ציין שאם היצור הקטן הזה מסוגל לזה, מי יודע איזה עוד יצורים בעלי יכולות הסוואה מסתתרים להם שם במעמקי הים בלי שנדע מקיומם. "אז תמנונים יכולים להסוות את עצמם ולהיעלם מהעין? אם כך, מי אמר שאין עוד יצורים ענקיים, עתיקים ודמויי תמנון אי שם במעמקי הים? גם אותם לא נוכל לראות, נכון?".

תמנון בהסוואה. צילום מסך
ופה עוד אולי אפשר לראות אותו.../צילום מסך
תמנון בהסוואה. צילום מסך
פוף! נעלם/צילום מסך

והנה זה בבת אחת

גיף תמנון בהסוואה. צילום מסך
גיף תמנון בהסוואה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully