וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערה שדחפה את חברתה מגשר בגובה 7 קומות צפויה להיכנס לכלא

13.12.2018 / 0:40

טיילור סמית' תועמד לדין באשמת סיכון רשלני, לאחר שבמסגרת משחק דחפה את חברתה הטובה מהגשר ובנס לא הרגה אותה. העונש הצפוי: שנת מאסר וקנס של 5 אלף דולר

צילום מסך

אתם זוכרים את ג'ורדן הולגרסון, הנערה בת ה-16 שחברתה הטובה דחפה אותה בצחוק מגשר בגובה 20 מטרים למים? אז אחרי חודשים ארוכים של מאבקים, הדוחפת, טיילור סמית' בת ה-18, צפויה לעמוד לדין באשמת סיכון רשלני ואם תמצא אשמה - תאלץ לבלות את 12 החודשים הבאים מאחורי סורג ובריח.

נזכיר לכם במה מדובר: ג'ורדן הולגרסון (לא, אין קשר לנילס), תושבת וושינגטון די. סי, נפלה מגשר בגובה 20 מטרים, אחרי שחברתה הטובה דחפה אותה משם כדי לסייע לה להתמודד על הפחד מהקפיצה למי נהר לואיס שבוונקובר - אותה תכננה הולגרסון לעשות. בסרטון, שפורסם ברשת זמן קצר לאחר התקרית, נראית הולגרסון נעמדת על קצה הגשר ומהססת לקפוץ, בזמן שחבריה מדרבנים אותה לעשות זאת. אחרי התלבטות ארוכה, חברתה סמית', מחליטה לקבל את ההחלטה הקשה בשמה ודוחפת אותה מהגשר הגבוה. באותו הרגע היא חשבה שזה יהיה כמו להפיל מישהו לבריכה, רק שמגובה כזה - אם אתה לא נוחת במאונך - אתה עלול להיפצע קשות - וזה אכן מה שקרה. ג'ורדן לא הספיקה להתיישר וחבטה במים עם בטנה. היא נותרה עם פציעות קשות בירכיים הפנימיות, שברים בצלעות, פציעה בוושט ובקנה הנשימה, בועת אוויר בחזה ונקב בריאה.

גיף ג'ורדן הולגרסון נדחפת מגשר. צילום מסך
זוכרים את המקרה הנורא? עכשיו הגיע הזמן לשלם את המחיר/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תעלול אכזרי: דחפה את חברתה בת ה-16 מגשר בגובה 7 קומות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully