וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכיר נשים ברשת - ועשק את כספן: תושב בית שמש חשוד בהונאה

החשוד, בשנות ה-40 לחייו, נעצר בתום חקירה סמויה בעקבות תלונה על התחזות ומצג שווא בפני נשים ברשת, במטרה לעשוק את כספן. החקירה העלתה דפוס פעולה באמצעותו שיקר בנוגע למצבו הרפואי וניצל את מצבן של הנשים, במטרה לזכות בכסף. החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
החשוד נעצר בתום חקירה סמויה/ראובן קסטרו

המשטרה עצרה אתמול (שני) תושב בית שמש בשנות ה-40 לחייו בחשד שעקץ נשים באמצעות הרשתות החברתיות. הוא נחקר בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף, התחזות במטרה להונות, לאחר שלכאורה פעל לקיום קשרים רומנטיים עם נשים במטרה לעשוק את כספן.

המשטרה פתחה בחקירה סמויה, לאחר שהתקבלה תלונה נגד האיש, בחשד שניהל במשך תקופה ארוכה קשר רומנטי עם אישה שהכיר ברשתות החברתיות, תוך מצג שווא בנוגע לזהותו האמיתית. על פי החשד, הגבר פעל על מנת לחזק את הקשר ביניהם במרמה, כדי לעשוק את כספה.

חקירת המשטרה העלתה חשד כי במשך חודשים ארוכים הפעיל החשוד מערכת לחצים גדולה על האישה שכללה שליחת הודעות רבות ושיחות טלפון בהן יצר מצג שווא בנוגע למצבו הרפואי ונושאים נוספים בגינם הוא חייב סכומי כסף גדולים. עוד עלה החשד, כי החשוד שידע את המצב הנפשי בו נמצאת האישה, פעל על מנת לנצלה לטובתו האישית והצליח ככל הנראה לעשוק ממנה במרמה סכום של כ-400 אלף שקלים במשך כמה חודשים.

עוד בוואלה! NEWS:
הפיגוע בעפרה: התינוק במצב קשה מאוד; שיפור במצבה של אמו
"תחליטו אם אתם יהודים": עץ האשוח שמעורר סערה באשדוד
חפירה מסובכת ומאות אלפי שקלים ביום: מגן צפוני יימשך חודשים

הטלפונים שנתפסו בביתו של החשוד בבית שמש - 10 דצמבר 2018. דוברות משטרת ישראל
הטלפונים שנתפסו בביתו של החשוד/דוברות משטרת ישראל

החוקרים אף הצליחו לאתר נשים נוספות ולחשוף את דפוס הפעולה של החשוד, שפעל לכאורה במשך שנה בעיקר מהמגזר הדתי והחרדי. אתמול פשטו השוטרים על ביתו של החשוד ואיתרו במכשיריו הסלולריים קבצי מדיה שונים הקשורים בפרשה. הבוקר הוא יובא בפני בית משפט השלום בירושלים לדיון בבקשה להאריך מעצרו.

במשטרה ציינו כי הגשת התלונות והחקירה הסמויה התנהלה תוך שילוב אמצעים מתקדמים. "שוב אנו עדים לשימוש עברייני של חשוד ברשתות החברתיות על מנת להסתיר את זהותו האמתית ולאתר נשים בכדי ליצור את קרבתן ולנצל לטובתו האישית את מצבן הנפשי במטרה לעשוק אותן", אמר ראש צוות החקירה. "אנו נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת להביא את החשוד לדין בגין מעשיו ולמנוע ממנו המשך פגיעה בנשים נוספות".

(עדכון ראשון 11:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully