וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוצח הסדרתי הקטלני בתולדות רוסיה הורשע ברצח 56 נשים נוספות

השוטר לשעבר מיכאיל פופקוב, שהטיל אימה על עיר בסיביר במשך 15 שנה, כבר ריצה מאסר עולם על 22 מקרי רצח. הוא נהג לתקוף אותן בגרזן ובפטיש והשליך את גופותיהן ביערות ובצדי הכביש

צילום: מתוך ארכיון RT וערוץ רוסיה 24, עריכה: שניר דבוש

הרוצח הסדרתי הקטלני ביותר בתולדות רוסיה המודרנית נשלח למאסר עולם נוסף, אחרי שהורשע ברצח של 56 נשים נוספות. מיכאיל פופקוב, שוטר לשעבר בדרום-מזרח סיביר, כבר מרצה מאסר עולם בשל 22 מקרי רצח נוספים. הוא גם אנס חלק מקורבנותיו בזמן התקופה שבה הטיל אימה על האזור.

פופקוב, בן 53, נעצר ב-2012, בעקבות סדרת בדיקות דנ"א שקישרו אותו לשלושה מעשי אונס ורצח של נשים ב-1997, ובהמשך הודה בפני החוקרים כי הוא רצח נשים נוספות בעיר אנגרסק שבמחוז אירקוטסק במזרח הרחוק של רוסיה, לא הרחק מהגבול עם מונגוליה. פופקוב ניצל את תפקידו, והשתמש בניידת ובמדיו כדי ללכוד את קורבנותיו הרבים.

מעשי הרצח התפרסו מ-1992 ועד 2007. הוא תקף אותן בגרזן ובפטיש והשליך את גופותיהן ביערות, בצדי הכביש ובבית קברות מקומי. הוא סיפר לחוקריו על רצונו "לטהר" את הרחובות מנשים לא מוסריות, אולם לא היה זה נכון מאחר הוא פיתה נשים מכל מעמד שהוא.

לקריאה נוספת
כבר יותר ממאה שנה שרוסיה לא ראתה רוצח סדרתי חולני כמוהו

מיכאיל פופקוב, שוטר לשעבר ברוסיה, שאחראי לרצח של עשרות נשים. משטרת רוסיה, מערכת וואלה! NEWS
טען כי הוא "מטהר" את הרחובות. פופקוב/מערכת וואלה! NEWS, משטרת רוסיה

פופקוב הוא הרוצח הקטלני ביותר ברוסיה במאה ה-20 ובמאה ה-21. הוא עקף את אנדריי צ'יקטילו, "הקצב מרוסטוב", שרצח 52 נשים וילדים בין 1978 ל-1990, כשאת חלקם אף אכל; הוא עקף גם את אלכסנדר פיצ'ושקין, רוצח "לוח השחמט" ממוסקבה, שהורשע ברצח 49 איש אבל לפי ההערכות רצח לפחות 60.

  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully