וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פיצוצים נשמעו באזור נמל התעופה בדמשק

גיא אלסטר ופואד סלמה

9.12.2018 / 21:49

סוכנות הידיעות הרשמית דיווחה על הפעלת מערכת ההגנה האווירית בעקבות תקיפה בנמל התעופה בעיר, אולם לאחר מכן הסירה את הדיווח ופרסמה הכחשה מצד גורם בנמל התעופה. עם זאת, הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי המערכות אכן הופעלו

.

כלי תקשורת ערביים דיווחו על פיצוצים שנשמעו הערב (ראשון) בפרברי דמשק ובנמל התעופה בעיר. תחילה דיווחה סוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א כי מערכת ההגנה האווירית הופעלה כנגד תקיפה באזור, אולם זמן קצר לאחר הסירה את הדיווח ואף פרסמה הכחשה מצד גורם בנמל התעופה. עם זאת, לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, אכן הופעלו מערכות ההגנה האווירית, אולם לא ברור איזה מטרות הותקפו.

בסוף החודש שעבר דווח על תקיפה של ישראל נגד שורת מטרות בדרום סוריה, לראשונה מאז הפלת המטוס הרוסי בספטמבר. אחד מטילי הנ"מ ששיגר משטרו של בשאר אסד אף נחת בשטח רמת הגולן, אולם מבלי לגרום לנזק או לנפגעים.

ישראל לא התייחסה באופן רשמי לדיווחים האחרונים על תקיפת המטרות של מיליציות שיעיות הקשורות לאיראן, בהן חיזבאללה, אך ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בשיחה שקיים אתמול עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כי ישראל תמשיך לפעול נגד התבססות איראן בסוריה וחימוש חיזבאללה.

הדיווחים הערב מגיעים ברקע המשך מבצע "מגן צפוני" נגד מנהרות חיזבאללה בלבנון, שנחפרו לתוך שטח ישראל.

לקריאה נוספת בנושא
דיווחים: ישראל תקפה מטרות איראניות באזור דמשק; סוריה שיגרה טיל לגולן

טילים בשמי לטקיה - תיעוד: מחסני תחמושת עולים בלהבות. אתר רשמי
אש ועשן מיתמרים מאזור התקיפה של חיל האוויר בלטקיה, ספטמבר/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully