וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנו של נסראללה: אין נקודה בישראל שלא חשופה לטילי חיזבאללה

פואד סלמה

9.12.2018 / 9:07

בראיון לעיתון איראני התייחס נעים קאסם למבצע "מגן צפוני", איים על ישראל ואמר כי בשל יכולות הארגון "לא קיימת אפשרות למלחמה של ישראל נגד לבנון". לדבריו, חמאס הצליח לייצר משוואה חדשה מול ישראל במערכה האחרונה ועשוי להגיע עם הטילים שברשותו עד לתל אביב

דובר צה"ל

נעים קאסם, סגנו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, אמר בתגובה למבצע "מגן צפוני" כי "אין נקודה אחת בישות הציונית שאינה חשופה לטילי חיזבאללה" - כך פורסם היום (ראשון) בעיתון האיראני "איל-וויפאק". הסגן, הבכיר ביותר בארגון שהתבטא עד כה ביחס למבצע, רמז כי "לפני ההצלחה במערכה האחרונה של ההתנגדות בעזה מול ישראל, ישראל לא הייתה מעלה בדעתה לתקוף בלבנון בגלל ההרתעה מאז מלחמת לבנון השנייה ב-2006".

קאסם ציין כי "ההתנגדות הפלסטינית הצליחה לאחד משוואה חדשה מול האויב במערכה האחרונה", ולכן העריך שבישראל לא יכולים להתמודד עם העובדה שטילי חמאס בעזה יכולים לפגוע בחזית הפנימית עד תל אביב ועם יכולת חיזבאללה בצפון לפגוע בכל נקודה בשטחה. לדעתו של קאסם, מסיבות אלו הוא אינו סבור שקיימת אפשרות כי ישראל תפתח במלחמה נגד לבנון. "באיומיה, ישראל עצמה אומרת כי 'אם חיזבאללה יתקוף - אנחנו נגיב'", ציין בראיון.

עוד בוואלה! NEWS:
המרוץ נגד הזמן של צה"ל: סיוע באיתור מנהרות מחברות אזרחיות
הרוג ושני פצועים בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב במועצה האזורית אשכול
הגשמים ייחלשו, הטמפרטורות יעלו, אך החורף עוד כאן | מזג אוויר

סגן מזכ"ל חיזבאללה נעים קאסם. AP
מעריך שישראל לא תפתח במלחמה. קאסם/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully