וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס עם אחד האורחים והשתנה פומבית: צלמת החתונות הגרועה בעולם

12.12.2018 / 8:20

קייטי מטה בת ה-26 גרמה מהומה לא קטנה במהלך חתונה בטקסס. כשהשוטרים הגיעו לעצור אותה, צעקה עליהם: "המשפחות שלכם ימותו עד חג המולד". אחותה טוענת: היא סוממה

Max McIntyre Bikini Model/Max McIntyre Bikini Model

חשבתם שצלם החתונה שלכם היה בעייתי? תגידו תודה שלא שכרתם את קייטי מטה, צלמת חתונות (ודוגמנית) מטקסס שנעצרה על ידי המשטרה לאחר שנתפסה מקיימת יחסי מין עם אחד האורחים בטקס, ולאחר מכן משתינה על עץ במתחם.

מטה בת ה-26 מתחזקת גם קריירת דוגמנות סמי מצליחה (תחת שם הבמה מקס מקינטייר), אך התקרית התרחשה הרחק מהמסלול - במהלך אירוע אותו היתה אמורה לתעד, ובעצם די הרסה. היא נעצרה בסופו של דבר על התנהגות לא נאותה, לאחר שאחד האורחים הזמין את המשטרה.

עוד בנושא:

נשים שעושות את הדבר הזה במיטה ככל הנראה יבגדו בעתיד
עשתה אימון כושר בטיסה וחשפה קצת יותר מדי
הצצה לטורניר הטניס היוקרתי והסקסי ביותר בעולם - שתוכלו להתארח בו תמורת 50 אלף דולר ללילה

כשהשוטר ביקש שתעזוב את המקום, מטה ניגשה לאחד העצים והחלה להשתין עליו מול כולם. בתקשורת המקומית דווח שהיא הסריחה מאלכוהול ובחיפוש שנעשה עליה נמצאו גם כדורים לטיפול בחרדה. הצלמת החלה לצרוח על השוטרים "הבנות שלכם מתות", ו"כל המשפחות שלכם ימותו עד חג המולד".

לטענת אחותה של מטה, היא עצמה הקורבן בסיפור כיוון שהיא סוממה בזמן ששתתה חלק מהמשקאות שהוגשו לה, ואף היתה קרובה לעבור הטרדה מינית. עדיין לא ברור לאיזו גרסה להאמין.

גיף צלמת החתונות מקס מקינטייר. אתר רשמי
גיף צלמת החתונות מקס מקינטייר/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully