וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה אימון כושר בטיסה וחשפה קצת יותר מדי

30.11.2018 / 0:08

נוסעי המטוס היו המומים מבחורה שעשתה סקוואטים בטיסה ולא היתה מודעת למבוכה שהיא גרמה לעצמה. אחד מהם תיעד את זה בפלאפון והפך אותה לכוכבת רשת בעל כורחה

צילום מסך

מכירים את האנשים האלו שעושים ספורט במקומות ביזאריים? אישה תועדה כשהיא עושה סקוואטים במהלך טיסה, אך ספק אם היתה מודעת לכך שהיא תהפוך ללהיט ויראלי לאחר מכן. בוידאו שעלה לרשת בשבוע שעבר ותועד על ידי אחד הנוסעים ניתן לראות את האישה כשהיא עושה תרגילי כושר עם לבוש די הזוי - כשהיא חובשת כובע גדול, ולובשת ג'ינס כחול שלא בדיוק הסתיר את החוטיני השחורים שלה שנחשפו יותר עם כל סקוואט שהיא ביצעה.

עוד בנושא

דייל דלתא איירליינס נתפס מקיים יחסי מין בטיסה עם כוכב פורנו
תמונת הטיסה המנצנצת שהצליחה לעצבן ולהביך את בלוגרית הנסיעות

נוסעת עושה סקוואטים בטיסה. צילום מסך
הביכה את עצמה בפומבי/צילום מסך

המחזה הזה היה כל כך ביזארי, עד שאחד הנוסעים החליט לקחת פלאפון ולהעלות סרטון שזכה ליותר מ-350 אלף צפיות מאז שהוא שיתף אותו באינסטגרם. הגולשים, באופן לא מפתיע, לגלגו על האישה כשאחד מהם הגיב: "אוי, אלוהים. הלוואי שלא הייתי רואה את זה מעולם".

אולם, היו גם כאלו שתמכו בבחורה החרוצה שניצלה את הטיסה לקצת כושר ואחד כזה הגיב: "אני מבין למה עושים צחוק מהתחתונים שלה, אבל התמתחות במהלך טיסה יכולה לעזור במניעת קרישי דם. רק אומר. מבחינה טכנית, כל אחד צריך לעשות את זה". אחד אחר כתב: "תעשו מה שאתם צריכים לעשות, אבל תכסו את עצמכם אנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully