וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הכרעה בתיק 4000: נתניהו מחזק את צוות ההגנה

29.11.2018 / 20:08

חודש וחצי לאחר מותו של הסנגור יעקב וינרוט, רה"מ מצרף לצוות המשפטי שלו את עו"ד נבות תל צור, שייצג בעבר את אהוד אולמרט. בנוסף לתל צור, גם סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב בדימוס, עודד מודריק, הצטרף כיועץ בכיר לצוות

עריכה: איתי עמרם

ראש הממשלה בנימין נתניהו צירף לשורות הצוות המשפטי שלו את הפרקליט נבות תל-צור. תל-צור, שייצג בעבר גם את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט במהלך משפטו, הצטרף לצוות ההגנה של נתניהו כחודש וחצי לאחר מותו של סנגורו הראשי של נתניהו, עו"ד יעקב וינרוט.

מלבד תל-צור, גם סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב בדימוס, עודד מודריק, הצטרף כיועץ בכיר לצוות. ההערכות הן כי צירופם של השניים לצוות הפרקליטים בוצע כחלק מההיערכות לפרסום המלצות המשטרה בתיק 4000 המכונה פרשת בזק, וזאת לאחר שהמשטרה כבר המליצה להעמיד לדין את נתניהו בגין שוחד בתיק 1000 ובתיק 2000. השניים יצטרפו לעו"ד עמית חדד ולעו"ד אייל כהן - שעל צירופו לצוות פורסם לראשונה בוואלה! NEWS בחודש מרץ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, 26 בנובמבר 2018. ראובן קסטרו
מחזק את הצוות המשפטי. נתניהו/ראובן קסטרו

תל-צור ידוע כמומחה בעבירות צווארון לבן. הוא החל את דרכו כמתמחה ולאחר מכן כעורך דין במשרדו של וינרוט בשנות ה-80. ב-2014, כשייצג את אולמרט, המליצה המשטרה להעמיד את השניים לדין בחשד לעבירות שיבוש מהלכי משפט והדחת עד בפרשות טלנסקי, ראשונטורס והולילנד. לפי המשטרה, תל-צור פעל כדי להניא את שולה זקן מלחתום על עסקת טיעון.

בסופו של דבר הצליח הפרקליט הבכיר להגיע לעסקה מול הפרקליטות, לפיה התיק הפלילי נגדו ייסגר, ותוגש נגדו קובלנה לבית הדין למשמעת של לשכת עורכי הדין. במסגרת ההסדר הודה תל צור בהתנהגות שאינה הולמת עורך דין, והושעה למשך שנה מהמקצוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עו"ד נבות תל צור, פרקליטו של אולמרט, ביציאה מהקראת גזר הדין בפרשת הולילנד, מאי 2014. ניב אהרונסון
תל-צור ב-2014/ניב אהרונסון

בשבוע שעבר נחקר פעם נוספת בעל השליטה לשעבר בקבוצת בזק, שאול אלוביץ'. הוא הגיע למשרדי להב 433 על מנת לבצע השלמות בחקירת תיק 4000. לפני כשבועיים, גורם במשטרה העריך כי סיכום הממצאים בחקירה לא יושלם עד לתום כהונת המפכ"ל הנוכחי רוני אלשיך בחודש הבא.

הגורם אף העריך כי לחוקרים יידרשו עוד כמה שבועות לסיכום התיק, וכי הם ידרשו לעוד לכמה בדיקות ש"צצו" במהלך סיכום הממצאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully