וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילדה טובה עם לב טוב": הנרצחת מגוש חלב הובאה למנוחות

27.11.2018 / 22:24

אלפים ליוו למנוחות את הנערה יארה איוב בת ה-16 שגופתה נמצאה בפח אשפה בכפרה בגוש חלב. המשטרה עצרה גבר ואישה בחשד למעורבות במעשה בנוסף לשני חשודים שמעצרם הוארך בתשעה ימים. "המשפחה לא מעכלת את האסון", אמרו קרוביה

מערכת וואלה!

הנערה יארה איוב, בת ה-16 שנרצחה, הובאה הערב (שלישי) למנוחות בכפר גוש חלב שבגליל. גופתה של יארה, שהותירה אחריה הורים, שלושה אחים ושלוש אחיות, נמצאה אתמול בפח ביישוב והועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר. עם הגעת ארון הקבורה לכפר, אלפים ליוו אותו כשבני נוער מהיישוב ערכו תהלוכת אבל.

החשוד ברצח, צעיר בן 28, נעצר בשבוע שעבר בטרם נמצאה הגופה. אתמול נעצר גבר בן 53 בחשד למעורבות ברצח, ואליהם הצטרפו הערב שני חשודים נוספים - אישה בת 50 וצעיר בן 21 מגוש חלב - שנעצרו אף הם בחשד למעורבות בפרשה. הערב התקיימו הפגנות בחיפה, טמרה יפיע ויישובים נוספים במחאה על אלימות נגד נשים, זאת בנוסף להפגנות שהתקיימו בירושלים.

יארה איוב הנעדרת מגוש חלב. דוברות המשטרה, .
הותירה אחריה הורים, שלושה אחים ושלוש אחיות. יארה איוב/., דוברות המשטרה
הלווית הנערה יארה איוב בגוש חלב, 27 בנובמבר 2018. PANET.CO.IL, .
אלפים מלווים את ארון הקבורה של איוב, הערב/., PANET.CO.IL

ביישוב, שבו מתגוררים כ-3,000 תושבים, הוכרז יום אבל לאחר הרצח שבמסגרתו מוסדות החינוך ובתי הספר נותרו סגורים. עם מציאת גופתה תוגברו צוותי הסיוע שתדרכו גם את המורים וחבריה של הנרצחת נפגשו עם עובדים סוציאליים ופסיכולוגים.

סעיד מחמוד, בן דודה של יארה, סיפר לוואלה!NEWS כי "מדובר בנערה חביבה, מוקפת חברות וחברים רבים. מלאה שמחת חיים, קרובה מאד להוריה ולאחיה. יש לה שלושה אחים ושלוש אחיות. המשפחה שבורה ולא מעכלת את האסון שנחת עליה".

הלווית הנערה יארה איוב בגוש חלב, 27 בנובמבר 2018. PANET.CO.IL, .
אלפים מלווים את ארון הקבורה של איוב, הערב/., PANET.CO.IL
הלווית הנערה יארה איוב בגוש חלב, 27 בנובמבר 2018. PANET.CO.IL, .
אלפים בגוש חלב, הערב/., PANET.CO.IL

בן דודה סיפר על יומה האחרון של יארה ואמר כי "היא הלכה ליום הולדת של חברה ביום שישי אחר הצהריים, בדרך קנתה כיבוד ומאז לא נראתה". לדבריו, "היא הייתה נערה כל כך אחראית ולכן ההורים החלו להשתגע מרוב דאגה. החלו חיפושים אחריה, עד שאתמול התקבלה הבשורה הנוראית. בלתי נתפס שנערה יוצאת מהבית ונרצחת. אנחנו סומכים על המשטרה שתמצא את מי שעשה את זה ומתפללים שלא יהיו עוד משפחות שיסבלו. יש כל מיני שמועות ואנחנו מבקשים מכולם לגלות רגישות. יש כאן משפחה שבורה".

סיוואר חליחל, חברתה של יארה סיפרה עליה ואמרה שהייתה "בחורה מאוד טובה, אנחנו בהלם, לא מעכלים. יארה ילדה טובה עם לב טוב. שיעצרו את גל השמועות. אני איתה מילדות. זה מפחיד, כולנו מפחדות עכשיו. זה היה כפר שקט, אי אפשר היה לדמיין דבר כזה".

(עדכון ראשון: 21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully