וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-200 הרוגים: קרבות עזים בין דאעש לכורדים במזרח סוריה

הכוחות הסוריים הדמוקרטיים ספגו את המכה הכואבת ביותר שלהם מאז הקמתם ב-2015, אחרי שאיבדו 92 לוחמים מאז יום שישי. בין ההרוגים גם 51 אזרחים, רובם קרובי משפחה של לוחמי דאעש

אתר רשמי

לפחות 92 לוחמים משורות הכוחות הסוריים הדמוקרטיים ו-51 אזרחים נהרגו במתקפה נרחבת של דאעש במזרח סוריה - כך דיווח היום (שני) הארגון הסורי לזכויות אדם. זאת, לפי הארגון, המכה הקטלנית ביותר שספגו הכוחות, שמורכבים בעיקר מלוחמים כורדים ונתמכים על ידי הקואליציה האמריקנית, במתקפה בודדת של דאעש מאז הקמתם ב-2015.

עוד דיווח הארגון, שמקום מושבו בבריטניה, כי 61 לוחמים משורות הארגון הסוני הקיצוני נהרגו בקרבות שהחלו לפני שלושה ימים והתרחבו ממעוזם האחרון בסוריה. כ-500 אנשי דאעש ניצלו את מזג האוויר כדי לתקוף ביום שישי את הכוחות הסוריים הדמוקרטיים, שהדפו אותם ממרבית הטריטוריה שלהם בשנים האחרונות.

מאז נסוג דאעש בחזרה לעמדותיו הקודמות במהלך מתקפת הנגד שנתמכה מהאוויר על ידי הקואליציה האמריקנית. הארגון הסורי לזכויות אדם אמר כי בין האזרחים ההרוגים, רובם קרובי משפחה של לוחמי דאעש, היו 19 ילדים. הכוחות הסוריים הדמוקרטיים לא חשפו את מספר האבדות שלהם במתקפה.

לקריאה נוספת בנושא
משטר אסד: עשרות נפגעים מהפגזה כימית של המורדים על חאלב

לוחמי הכוחות הסוריים הדמוקרטיים חוגגים את שחרור מחוז א-רקה, 27 באוקטובר 2018. רויטרס
לוחמים כורדים בא-רקה, אוקטובר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully