וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה גרם לאישה לרקוד בבית קברות כשהיא עירומה למחצה?

24.12.2018 / 8:30

אנה אוטורבק, 22, צולמה על ידי עובר אורח כשהיא לובשת חזייה ומכנסיים שחורים ומבצעת ריקוד ביזארי במיקום עוד יותר ביזארי. מה הסיבה? התשובה בפנים

צילום מסך

בסרטון: צפו בבחורה מבצעת את הריקוד המוזר

ראיתם פעם אישה שרוקדת ומפזזת במתחם של בית קברות? כנראה שלא, אבל זה בדיוק מה שתפסה מצלמת הטלפון של עד ראייה שצילם בחורה ביזארית כשהיא רוקדת עירומה למחצה עם חזייה ומכנסיים שחורים. בסרטון שהפך לוויראלי, הבחורה מפזזת סביב הקברים בבית הקברות בדנדי שבסקוטלנד.

למה היא עשתה את זה אתם שואלים? במבט ראשון זה נראה כאילו מדובר באישה לא לגמרי בריאה בנפשה שמנסה אולי לעשות סוג של טקס כישופי להעלאת המתים, אבל לאחר בדיקה הסתבר שמדובר בהופעה מתוכננת שמהווה חלק מפרוייקט בלימודים שלה.

עוד בנושא
רצה להציג את החברה שלו כבדיחה מרקדת - והפך אותה לכוכבת
איך היא עושה את זה?! כוכבת ריאליטי בת 12 בצעד ריקוד כואב לצפייה ובלתי אפשרי


לפי הפרסומים בתקשורת הבריטית הבחורה עונה לשם אנה אוטורבק, סקוטית בת 22, שלומדת מחול מודרני ושואפת להיות רקדנית מקצועית. אתם חושבים שמדובר בווידאו מטופש? רבים לא יסכימו איתכם, אחרת קשה להסביר איך הסרטון הקצר הזה צבר כבר מעל 2 מיליון צפיות. אנה המשיכה בריקוד הייחודי הזה במשך 10 שניות לפני שהקליפ הסתיים. התגובות לסרטון הזה היו מצחיקות. אחת מהן כתבה: "אמרת שאני לא יכול לרקוד סבא? תראה אותי עכשיו". אחד אחר הגיב: "נראה לי שהשתנתי במכנסיים".

אישה רוקדת בעירום בבית קברות. צילום מסך
תודו שזה נראה מוזר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully