וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל קורקינט חשמלי: ילד בן ארבע מוונציה נקנס ב-66 אירו

הילד נתפס רוכב באזור כיכר סאן מרקו בעיר. אביו קיבל את הדוח שהפך במהרה לוויראלי: "ברומא המשטרה מגרשת פושעי מאפיה, בוונציה קונסים ילד כי רכב על קורקינט". בימים אלה מתגבש חוק חדש שיאפשר לילדים צעירים לרכוב באזורים לא עמוסים בעיר

אביו של הזאטוט בן ה- 4 שקיבל קנס על רכיבה על אופנוע בונציה, איטליה. מערכת וואלה! NEWS
66 אירו לבן ארבע. אב הילד עם הקורקינט החשמלי/מערכת וואלה! NEWS

הרשויות בעיר ונציה נתונות תחת מתקפה חריפה בימים אלה, לאחר שילד בן ארבע נקנס כי רכב על קורקינט חשמלי בכיכר סן מרקו בעיר. אביו של הילד, ג'קופו קארוטי, קיבל את הדוח בגובה 66 אירו ו-88 סנט, אחרי שבנו נסע שלא כחוק על הקורקינט בכיכר הומה אדם באחת הערים המתוירות ביותר באיטליה.

לפי הגרדיאן הבריטי, האירוע התרחש בסביבות השעה 21:00 באחד הערבים במהלך חודש ספטמבר, אך האב קיבל את ההודעה על הדוח בדואר רק באחרונה. "כשניגשתי לאסוף את הדואר התקשיתי להאמין", אמר קארוטי. "הבן שלי לא רכב על הקורקינט כמו משוגע באמצע כיכר הומה, אחרת הם היו יכולים לעצור אותי בצדק כי לא יכולתי לשלוט בבן שלי. האמת היא שהתקדמנו בזחילה", אמר.

הדוח שקיבל הזאטוט בן ה- 4 על רכיבה על אופנוע בונציה, איטליה. מערכת וואלה! NEWS
60 יום לשלם את הקנס. הדוח שקיבל הילד/מערכת וואלה! NEWS

לאב יש 60 יום לשלם את הקנס, אבל הוא מתכוון לערער. חוק חדש שמתגבש בימים אלה יאפשר לילדים מתחת לגיל עשר לרכוב על קורקינט חשמלי ברחבי העיר, רחוק מאזורים עמוסי אדם, כמו כיכר סאן מארקו וגשר ריאלטו. ואולם, בינתיים, החוק הישן עוד נאכף.

מוניקה סמבו, פוליטיקאית ממפלגת מרכז שמאל במועצת העיר, תיארה את העונש כמוגזם. "כיכר סן מרקו לא יכולה להיות להיות פארק שעשועים, אבל איזה נזק ילד יכול לגרום?", אמרה.

בוונציה יש רשימה מקיפה של חוקים יוצאי דופן, בהם איסור על אנשים לשבת לאורך מדרגות מונומנטים, לאכול בזמן הליכה ברחוב, להאכיל יונים, לרכוב על רולר בליידס ולזרוק חפצים בזמן משחק. החוקים אינם מוגבלים לתיירים, ובימים אלה שוקלים בנוסף לאסור על השמעת מוזיקה בסירות, כלי התחבורה העיקרי בעיר.

תושבים שהתלוננו בעבר על בעיות העיר האמתיות, בהן תעלות התחבורה, מתחו ביקורת ברשתות החברתיות על החלטת המשטרה: "ברומא, המשטרה מגרשת פושעי מאפיה, בוונציה קונסים ילד כי רכב על קורקינט", כתב אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully