וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: שב"כ סיכל ניסיונות חמאס להוציא פיגועים מאיו"ש

22.11.2018 / 17:14

השב"כ חשף ניסיונות של ראשי הזרוע הצבאית ברצועת עזה להקים תשתית טרור באיו"ש על מנת לבצע פיגועי תופת בישראל. חמאס ניסה לגייס פעילים מחוץ לרצועה, להכשירם בהנחת מטענים ולסמן יעדים הומי אדם כמטרות

צילום: שב"כ, עריכה: טל רזניק

שירות הביטחון הכללי פרסם היום (חמישי) כי הצליח לסכל הקמת תשתית טרור של חמאס בשטחי יהודה ושומרון.
מהחקירה עולה כי פעילים בזרוע הצבאית של חמאס ברצועת עזה, גייסו באיו"ש פעילי חמאס, הכשירו אותם בהכנת מטעני חבלה והנחו אותם לסמן יעדים הומי אדם כמטרות לפיגועים.

עוד עולה מהחקירה כי ראשי הזרוע הצבאית לחצו על הפעילים באיו"ש לממש את הפיגועים בהקדם האפשרי, זאת במטרה להביא להסלמה ביטחונית בזירות רצועת עזה ויהודה ושומרון במקביל.

לשם יצירת הקשר של הזרוע הצבאית עם הפעילים באיו"ש, חמאס השתמש בתושבי עזה שאושרה כניסתם לבתי חולים בישראל, וכן בתושבי עזה אשר התבקשו להעביר מסרים למגויסים באיו"ש.

עוד בוואלה! NEW
חמאס טוען: חשפנו את הכוח המיוחד שפעל בחאן יונס
החוקר שצעק והפחד מהאזנות: הימים האחרונים של המקורבת ללבייב
בכירי ש"ס במתקפה חריגה: "הפרקליטות שמאלנית; מחסלים את דרעי"

אויס רג'וב. תקשורת שב"כ, מערכת וואלה! NEWS
אויס רג'וב, פעיל חמאס שנחקר/מערכת וואלה! NEWS, תקשורת שב"כ

פעילות התשתית נחשפה בעקבות מעצרו של אויס רג'וב, פעיל חמאס בן 25, תושב העיירה דורא שליד חברון. אויס נעצר על ידי כוחות הביטחון בספטמבר האחרון, לאחר שהחל במימוש המשימות אותן קיבל מהזרוע הצבאית. מעצרו של אויס התאפשר לאחר ששיתף מספר מחבריו ובני משפחתו בפעילותו החבלנית וביצע באמצעותם רכישות של אמצעים שנועדו להכנת מטעני חבלה.

בחקירתו של אויס בשב"כ עלה, כי גויס לפעילות ע"י פעיל מרצועת עזה. הפעיל פנה אליו בסמוך לחג הרמדאן האחרון והציע לו להתגייס לזרוע הצבאית של חמאס, וציין כי יעביר לו קורס בייצור מטעני נפץ עם הפעלה מרחוק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
צעמר של פעיל חמאס ביהודה ושומרון אויס רג'וב. תקשורת שב"כ, מערכת וואלה! NEWS
מעצרו של רג'וב/מערכת וואלה! NEWS, תקשורת שב"כ

גורם בכיר בשב"כ אמר כי "פעילות זו של הזרוע הצבאית של חמאס, מצטרפת לשורה ארוכה של ניסיונות פיגוע באמצעות גיוס פעילים באיו"ש. ניסיונות אלו סוכלו על ידי שירות הביטחון הכללי בשנים האחרונות ועד כה הובילו למאסרם של מאות צעירים באיו"ש, ביניהם סטודנטים וכן נשים צעירות".

הגורם המשיך, "בכך פוגעת הזרוע הצבאית של החמאס במרקם החיים של הפלסטינים באיו"ש, מדרדרת רבים מהם לפעילות טרור, בגינה נעצרים ונכלאים לשנים רבות בכלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully