וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: תושבת תל שבע שבנגב נהרגה מירי; המשטרה פתחה בחקירה

22.11.2018 / 7:57

האישה, תושבת המועצה המקומית תל שבע שבנגב בת 46, נהרגה כתוצאה מירי. היא פונתה למרפאה מקומית שם נקבע מותה. כוחות משטרה נמצאים במקום ופתחו בחקירת מותה. לפי גורמים המעורים בחקירה, שני אחיה של הנרצחת מרצים עונש מאסר על רצח אחותה. חשוד במעורבות במעשה נעצר

הזירה בתל שבע - צעיר בן 25 נורה למוות בקטטה שפרצה ביישוב. שי מכלוף
תל שבע/שי מכלוף

אישה בת 46 נהרגה הערב (רביעי) מירי ביישוב תל שבע שבנגב. היא פונתה למרפאה מקומית, שם נקבע מותה. כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת האירוע. זמן קצר לאחר שקיימו במשטרה הערכת מצב, אותר חשוד במערבות במעשה תוך הפעלת כוח משטרתי רב. החשוד הוא תושב המקום בן 33.

אחד מהתושבים סיפר כי "ככל הנראה מדובר ברצח על כבוד המשפחה, לא שמענו על קטטה". זאת לאחר שעלו דיווחים כי היא נורתה מכדור תועה במהלך קטטה. לפי גורמים המעורים בחקירה, שני אחיה של הנרצחת מרצים עונש מאסר על רצח אחותה

בסוף השבוע האחרון הוגש כתב אישום נגד יצחק שפק, תושב נתניה בן 54, בגין רצח אשתו עליזה, בת 53, בחודש שעבר בדירתה בעיר. לפי כתב האישום, שהוגש בבית המשפט המחוזי מרכז, במהלך חיי הנישואין התגלו בין בני הזוג קשיים, לרבות אלימות של יצחק כלפי אשתו.

בשנתיים האחרונות הביעה עליזה את רצונה להתגרש, למרות התנגדותו. במאי עזבה המנוחה את הבית. כמה שבועות לאחר מכן חתמו בני הזוג על הסכם גירושין ונקבע מועד לדיון בבית הדין הרבני לצורך מתן גט. בחודש שעבר הגיע הנאשם לדירתה, מצויד בסכין בשר חדה, ודקר אותה בעוצמה 15 פעמים בפלג גופה העליון על מנת לגרום למותה. כתוצאה מהדקירות נגרמו למנוחה חבלות שהביאו למותה.

תל שבע: צעיר בן 25 נורה למוות בקטטה שפרצה ביישוב. מערכת וואלה! NEWS
אמבולנס ביישוב תל שבע/מערכת וואלה! NEWS

בחודש שעבר נורתה למוות בראשה אנגווץ וואסה בת ה-36, בפינת האוכל בדירתה ברחוב נחום בעיר, לעיני שלושת ילדיה -תינוק בן חודשיים ושני ילדים בני שש ושבע מנישואים קודמים. החשוד ברצח הוא בעלה, השוטר מסארשה וואסה.

(עדכון ראשון: 21/11/18: 20:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully