וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברו חלונות: כוחות הביטחון הסתערו על הפרלמנט בדרישה למשכורות

20.11.2018 / 15:08

כמאה חיילים, שוטרים וסוהרים פרצו לבית המחוקקים של פפואה גינאה החדשה, שאירחה פורום אזורי גדול. הם מחו על כך שלא קיבלו את הבונוסים שלהם, ושברו רהיטים. "המצב מתוח"

חלונות מנופצים בפרלמנט של פפואה גינאה החדשה, 20 בנובמבר 2018. אתר רשמי
תושבים רבים מסתגרים בבתיהם. חלונות מנופצים בפרלמנט של פפואה גינאה החדשה, היום/אתר רשמי

כמאה אנשי ביטחון הסתערו היום (שלישי) על הפרלמנט של פפואה גינאה החדשה בדרישה לתשלום משכורותיהם, ימים אחרי תום פסגה אזורית שהתקיימה במדינת האי הענייה. תושבים רבים נותרו בבתיהם ועסקים לא פתחו את דלתותיהם בשל המצב.

חבר האופוזיציה אלאן בירד אמר לרויטרס בשיחת טלפון כי הכוחות כללו חיילים, שוטרים וסוהרים. "הם שברו הכול", אמר. "הם צעקו ממשלה מושחתת, ממשלת דמים. הם הוציאו את תסכולם על הרהיטים. הם התפזרו בסופו של דבר, אבל שמענו שיש תזוזה של כוחות נוספים", סיפר.

פסגת APEC העלתה את המדינה אל הבמה העולמית, אבל תושבים רבים זעמו על כך שהיא רכשה צי של מכוניות פאר שעתה עומד ללא שימוש במחסן. זאת בעוד שרוב התושבים מתקשים לסיים את החודש. "המצב מתוח", סיפר איש איגוד עובדים שמייצג פועלי חשמל.

רשת ABC האוסטרלית דיווחה כי יו"ר APEC כריס הוקינס אמר כי המשטרה ויתר אנשי כוחות הביטחון מקבלים בדרך כלל את משכורותיהם כשבוע לאחר אירוע גדול. "הפורןם הסתיים לפני יומיים והפעילות הביטחוני מצטמצמת", צוטטה הודעתו של הוקינס. "התוספות כבר החלו לעבור וחלק מאנשי כוחות הביטחון צריכים לבדוק את חשבונותיהם".

לקריאה נוספת
שברו חלונות: כוחות הביטחון הסתערו על הפרלמנט בדרישה למשכורות

תיעוד מתוך הפרלמנט לאחר ההסתערות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully