וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום עמוס בתאונות דרכים: הרוג ב"כביש הדמים" של הצפון

19.11.2018 / 22:26

יום קטלני עבר על כבישי הצפון עם שש תאונות דרכים, שכללו הרוג אחד ויותר מ-20 פצועים. כביש 65 בו אירעה התאונה הקטלנית שגבתה את חייו של בן 40, ידוע כבר כקטע "אדום" בו התרחשו לא מעט תאונות קטלניות. אור ירוק: "אסור לחכות לעוד הרוגים בכביש הדמים הזה"

מערכת וואלה!
תאונת דרכים קטלנית בכביש 65 - 19 נובמבר 2018. כבאות והצלה מחוז צפון, דוברות כב"ה
התאונה הבוקר בכביש 65/דוברות כב"ה, כבאות והצלה מחוז צפון

בתאונת דרכים הבוקר (שני) בכביש מספר 65, ליד המושבה אילניה שבגליל התחתון, נהרג אדם אחד וחמישה בני אדם נפצעו. אחת מהן נפצעה באורח קשה, אחד בינוני ושלושה קל. בתאונה היו מעורבים אוטובוס ושלוש מכוניות, והפצועים פונו לבתי החולים פוריה והעמק.

קטע הכביש בו אירעה התאונה הנו מהקטעים האדומים בכבישי ישראל; ממעקב וואלה! NEWS עולה כי ב-14 השנים האחרונות נהרגו 31 בני אדם בכביש מספר 65, בקטע שבין עפולה למחלף גולני. בין השנים 2015-2017 אירעו בכביש זה 98 תאונות, מהן 21 קשות ו-2 קטלניות. מדובר בקטע כביש של 20 קילומטרים בלבד, וזהו הקטע היחיד בכביש 65 בו יש רק נתיב נסיעה בודד לכל כיוון וללא הפרדה בין הנתיבים. כמעט כל התאונות הקטלניות בקטע זה הן תאונות חזיתיות שנגרמו בשל סטייה של נהגים ממסלול הנסיעה שלהם.

עוד בוואלה! NEWS
תאונת דרכים קטלנית: גבר נהרג בהתנגשות בין אוטובוס למכונית בצפון
יו"ר ועדת הפנים נגד יועמ"ש הכנסת: "לא אאפשר לזילבר להופיע"
מתקשה לתפקד עם 61 ח"כים בלבד: הקואליציה ספגה תבוסה בכנסת

תאונת דרכים קטלנית בכביש 65 - 19 נובמבר 2018. כבאות והצלה מחוז צפון, דוברות כב"ה
זירת ההתנגשות בכביש 65, הבוקר/דוברות כב"ה, כבאות והצלה מחוז צפון

לדברי ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, "כביש 65 ממשיך לגבות קורבנות, ולא ברור למה מחכים במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים ולא משלימים את החלק שמצומת גולני לדברת, כפי שעשו בחלקו הצפוני של הכביש - הרי ברור שייהרגו שם אנשים ורבים ייפצעו".

קיטה המשיך, "כבר מזמן היו חייבים להפוך את כביש הדמים הזה לכביש מוסדר ובטוח עם שני נתיבי נסיעה, הפרדה קשיחה בין הנתיבים והסדרה של הכניסות והיציאות מהישובים. אסור לחכות לעוד הרוגים וכבר מחר בבוקר חייבים לפעול ולהפוך את הכביש לבטוח. שר התחבורה התחייב לטפל בו ועדיין הדברים לא קרו".

ההרוג בתאונה הבוקר הוא ויסאם חליל בן 40 מבועינה-נוג'ידאת שבגליל התחתון. חליל ריצה 11 שנות מאסר על עבירות ביטחוניות שביצע בתחילת שנות האלפיים.

שש תאונות דרכים ביום

בהתהפכות רכב הסעות הבוקר סמוך למושב גורן על כביש 899 נפצעו קל 11 בני אדם, בהם שש נשים וחמישה גברים. הפצועים פונו לבית החולים בנהריה. כעבור זמן קצר נפצע בינוני רוכב אופנוע בן 25 בתאונת דרכים באבו סנאוף, ופונה אף הוא לבית החולים כשהוא סובל מחבלות בטן וגפיים.

בתאונה נוספת בגליל התחתון נפצע קשה גבר כבן 70, אשר נהג בטרקטור בכביש מספר 805 ליד עילבון, ונפגע בהתנגשות עם משאית. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום התאונה ופינו אותו במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה.

בעכו נפצע בינוני גבר בן 48 שנפל מאופניים חשמליים, והוא פונה לבית החולים בנהריה כשהוא סובל מחבלות ראש וגפיים.

בצפת נפצעה מפגיעת מכונית הולכת רגל, בת 59. הרכב פגע בה כשחצתה כביש במעבר חציה. מצבה קל והיא פונתה לקבלת טיפול בבית החולים רבקה זיו שבעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully