וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר "חברת החדשות": 28% מהציבור היו רוצים את גנץ כשר הביטחון

מהסקר של ד"ר מינה צמח ומנו גבע עולה כי הרמטכ"ל לשעבר מוביל בפער ניכר על פני האישים האחרים שהוצגו כמועמדים לתפקיד שר הביטחון - בהם גבי אשכנזי ונפתלי בנט. נתניהו, שנכנס לתפקיד אמש, זוכה ל-7% אחוזי תמיכה בלבד

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: איתי עמרם

28% מהציבור היו רוצים לראות את הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ בתפקיד שר הביטחון - כך עולה מסקר שפורסם הערב (שני) ב"חברת החדשות". מהסקר, שערכו ד"ר מינה צמח ומנו גבע ממכון מדגם בשיתוף איי-פאנל, עולה כי גנץ מוביל על פני האישים האחרים שהופיעו בסקר בפער ניכר - יותר מפי שתיים מהמקום השני.

הסקר פורסם יממה לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו נכנס לתפקיד שר הביטחון בעקבות התפטרותו של אביגדור ליברמן. 539 משתתפים הסקר נשאלו: "את מי מהאישים הבאים היית רוצה לראות בתפקיד שר הביטחון לאחר הבחירות הבאות?". למקום השני הגיע הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי עם 11% מהקולות ולמקום השלישי שר החינוך נפתלי בנט עם 10% מהקולות.

בני גנץ, בר אילן, 9 במאי 2018. ניב אהרונסון
גנץ/ניב אהרונסון

נתניהו הגיע למקום הרביעי עם 7% בלבד. בהמשך הדירוג מופיעים השר יואב גלנט עם 6% וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק עם 5%. 13% אמרו שלא ירצו לראות אף אחד מהאישים הקיימים בתפקיד.

נתניהו אמר היום אחרי כניסתו לתפקיד: "נפגשתי עם הרמטכ"ל ועם הרמטכ"ל המיועד. אנחנו נערכים לכל האתגרים. אנחנו בתוך מערכה שעדיין לא הסתיימה ובתקופה ביטחונית כזו זה חוסר אחראיות להפיל את הממשלה. בין אם שותפינו יחליטו להפיל או לא להפיל, אנחנו נמשיך להבטיח את ביטחון המדינה וביטחון אזרחינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הצהרת ראש הממשלה, בנימין נתניהו בנושא המשך פעילות הממשלה, קריה, תל אביב  18 בנובמבר 2018 
(צלמים). ראובן קסטרו
נתניהו/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully