וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיסול בחולון - השלישי בשבועיים: סכסוך המשפחות מאחורי הרצח

19.11.2018 / 22:51

במשטרה סבורים כי רצח חליל אבו גאנם, שנורה מטווח אפס בחולון, קשור לסכסוכים הנוגעים לבני משפחתו שעלו בעבר לכותרות בעקבות מקרי רצח נשים. על פי עדי הראייה, החיסול בוצע בשעה שעשרות תלמידים עשו את דרכם לבית הספר הסמוך

מערכת וואלה!

הגבר שחוסל הבוקר (שני) בירי על ידי שני אופנוענים בחולון הוא חליל אבו גאנם, בן 40 מרמלה. הוא נורה מטווח קצר ברחוב ההסתדרות, סמוך לבית הספר "עתידים", והחשודים נמלטו מהזירה.

על פי עדי ראייה, הרצח בוצע בשעה 8:10, בשעה שעשרות רבות של תלמידים היו בדרכם לבית הספר. לדברי העדים המתנקש, שהיה רכוב על האופנוע, ירה כמה קליעים באוויר כדי להרחיק את התלמידים מזירת הירי, ואחר כך ירה לעבר כלי הרכב שבו ישב הנרצח.

זירת הרצח בחולון. פיקוד מרכז, מערכת וואלה! NEWS
זירת החיסול בחולון/מערכת וואלה! NEWS, פיקוד מרכז

תיק החקירה הועבר ממשטרת תל אביב למשטרת מחוז המרכז. במשטרה חוששים כי הרצח עשוי להגביר את המתיחות ברמלה ולוד. במשטרה סבורים כי הירי קשור לסכסוכים הנוגעים לבני משפחת אבו גאנם, שהמרכזי שבהם נוגע לאירוע חמור שאירע לפני חצי שנה והחל במריבת ילדים.

משפחת אבו גאנם עלתה לכותרות בעקבות שורת מקרי רצח של נשים בנות השבט שנרצחו בנסיבות שכונו כ"רצח על רקע כבוד המשפחה". אחד המקרים שעוררו סערה היה רציחתה של סאיינה אבו גאנם.

עוד באותו נושא

"עשרות ילדים יכלו למות כאן": החיסול ליד גדר בית הספר בחולון

לכתבה המלאה
רצח בחולון. מקור אמין, מערכת וואלה! NEWS
זירת החיסול בחולון/מערכת וואלה! NEWS, מקור אמין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully