וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זקוק לשעות שינה": נשיא הפיליפינים מנמנם במקום להיפגש עם מנהיגים

דוטרטה, הסובל מבעיות בריאותיות, החמיץ ארבעה אירועים בפורום אזורי בסינגפור כדי לנוח ולצבור תאוצה. "מה הבעיה עם התנומות שלי?", שאל הנשיא, שאמר בעבר כי הוא עייף מהתפקיד ומוכן לפרוש

עריכה: יאיר דניאל

נשיא הפיליפינים רודריגו דוטרטה החמיץ כמה מפגשים בפסגה אזורית המתקיימת בסינגפור על מנת לנמנם ולצבור כוח - כך נמסר היום (חמישי) מלכשתו של הנשיא, שמצבו הבריאותי זוכה לעניין רב במדינה. דוטרטה, בן 73, החמיץ ארבעה אירועים שתוכננו אתמול כדי לישון.

"מה רע עם השינה שלי?", התגונן דוטרטה, השוהה בפסגת מדינות דרום מזרח אסיה. זו לא פעם ראשונה שהוא מפספס אירועים, גם בארצו וגם בפורום בינלאומיים. בחודש שעבר נחשף שהוא חשש כי חלה בסרטן, אך הבדיקות הרפואיות שעבר שללו זאת.

הדובר של דוטרטה אמר כי הנשיא עובד עד מאוחר וישן רק שלוש שעות בלילה, והבהיר כי חסרונו אינו קשור למצבו הבריאותי. "לוח הזמנים הצפוף של הנשיא הוא הוכחה לכך שמצבו הבריאותי מעולה", מסר.

דוטרטה אמר כמה פעמים בעבר כי הוא עייף מהתפקיד ומוכן לפרוש ממנו עוד בטרם סוף כהונתו בעוד כארבע שנים, אך רק אם יימצא לו יורש ראוי. דוטרטה אמר כי התנומות "לא מספיק טובות, אך מספיקות כדי לשרוד את הימים האחרונים".

לקריאה נוספת בנושא
ממשלת הפיליפינים מרגיעה: לנשיא דוטרטה אין סרטן

נשיא הפיליפינים, רודריגו דוטרטה במהלך טקס בארמונו במנילה 10 בספטמבר 2018. רויטרס
מוכן לפרוש אם יימצא לו יורש. דוטרטה/רויטרס

נשיא הפיליפינים הוא לא המנהיג היחיד בפסגה, שמגיעה היום לסיומה, שתפס תנומות במהלכה. כלי תקשורת אמריקניים תיעדו את נשיא קוריאה הדרומית מון ג'ה-אין ישן בזמן שהמתין לסגן הנשיא מייק פנס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

נשיא קוריאה הדרומית מנמנם בעת המתנתו לפנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully