וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת תחתונים באירלנד אחרי זיכוי מאונס נערה שלבשה חוטיני

חברת פרלמנט הציגה זוג תחתונים בדיון בעקבות המשפט שבו אמרה עורכת דין הנאשם כי "הייתם צריכים לראות איך היא לבושה". רבים קוראים לשנות את הטיפול בתיקי אונס ונשים פרסמו ברשתות החברתיות את תחתוניהן

חברת פרלמנט באירלנד הציגה תחתונים במהלך דיון במחאה על זיכוי חשוד באונס נערה. רות' קופינגר הציגה תחתונים בצבע כחול במהלך הדיון כדי להציג את "האשמת הקורבן השגרתית" בחקירות של עבירות מין.

במשפט טענה עורכת דינה של החשוד באונס נערה, שלהגנתו אמר כי יחסי המין היו בהסכמה: "הייתם צריכים לראות איך היא לבושה. היא לבשה חוטיני". החשוד, בן 27, שוחרר בשבוע שעבר ושורת הפגנו התקיימו היום (רביעי) במדינה.

"זה עשוי להיראות מביך להציג זוג תחתונים כאן. איך אתם חושבים שמרגישה קורבן אונס או אישה שתחתוניה מוצגים בבית המשפט?", שאלה חברת הפרלמנט.

עוד ידיעות מהעולם
שיחת נזיפה במיי וריב עם מקרון: חמשת ימי הזעם של טראמפ באירופה
בפה אחד: מועצת הביטחון הסירה את הסנקציות על אריתריאה

הסיקור הנרחב של הפרשה בתקשורת האירית הוביל לתגובות יצירתיות ברשתות החברתיות, שאליהן העלו נשים את תחתוניהן במחאה על המשפט תחת ההאשטג "זאתלאהסכמה.

בשעות הצהריים התקיימו הפגנות בכמה ערים, כולל בעיר קורק, שבה התקיים המשפט. המשתתפים מחו על "האשמת הקורבן" בתיקי האונס וקראו לשינוי החוק כך שיגביל את הראיות שניתן להציג בדיונים.

בבירה דבלין התאספו המוחים בסמוך לאנדרטת "חוד של דבלין" ויצרו מעין חבל כביסה בין פנסי תאורה שעליו תלו תחתוני נשים.

  • עוד באותו נושא:
  • אירלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully