וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שבנו נפצע מפגיעת טיל הנ"ט באוטובוס: "לקחו אותו בידיעה שהאזור חם"

14.11.2018 / 12:12

אביו של החייל שמאושפז בבית החולים סורוקה לאחר שנפצע קשה מפגיעת הטיל בכפר עזה מתח ביקורת על מערכת הביטחון. "לא מבין למה לקחו את הבן שלי בזמן שיודעים שהאזור הזה חם". מצבו של החייל השתפר והוא שב להכרה. במקביל ראש הממשלה ביקר את פצועי התקריות בעזה

עריכה: טל רזניק

יומיים לאחר ירי טיל הנ"ט לעבר אוטובוס החיילים בגבול רצועת עזה, החייל שנפצע קשה באירוע פקח הבוקר (רביעי) את עיניו לראשונה בעודו מאושפז. מבית החולים סורוקה נמסר כי החייל בהכרה, נושם בכוחות עצמו ומתקשר עם סביבתו. בעקבות השיפור במצבו הוא יועבר מהיחידה לטיפול נמרץ למחלקה הכירורגית.

"החייל פונה לסורוקה כשהוא סובל מפגיעה קשה באברים שונים בגוף", אמר פרופסור מוטי קליין, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ - כללי בסורוקה. "לאחר בירור רפואי ראשוני וייצוב מצבו בחדר הטראומה, הועבר לחדר ניתוח לסדרת ניתוחים בסיומם הועבר ליחידה לטיפול נמרץ. התאוששותו מהירה ומשביעת רצון".

פגיעת הפצמ"ר באטובוס. אליהו הרשקוביץ, "הארץ", מערכת וואלה! NEWS
"לא ברור לי מי החליט על זה". שרידי האוטובוס שנפגע מהטיל, שלשום/מערכת וואלה! NEWS, אליהו הרשקוביץ, "הארץ"

אביו של החייל הביע כעס על התקרית בה נפצע בנו: "אני לא מבין למה לקחו את הבן שלי בזמן שיודעים שהאזור הזה חם. לא ברור לי מי החליט על זה". האב הוסיף כי הם מצפים ומתפללים להבראתו. "כולנו מחבקים ועוטפים אותנו באהבה - החברים והצבא", סיפר. "הוא מזיז רגליים וידיים".

בני משפחתו של החייל ציינו כי הבוקר הוא החל לשוחח איתם לראשונה מאז התקרית. עוד ציינו כי הוא זוכר את פרטי האירוע ואת השתלשלותו. בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום את החייל, שוחח עמו ואיחל לו החלמה מהירה. אביו של הפצוע סיפר כי "ראש הממשלה הגיע לביקור, שאל אותו לשלומו ואם הוא זוכר מה קרה באירוע. הוא ענה לו מה קרה בתקרית בה נפצע".

נתניהו ביקר גם הקצין שנפצע בפעילות המבצעית בעומק רצועת עזה ביום ראשון האחרון, בה נהרג סא"ל מ'. הקצין, שנפצע באורח בינוני, הועבר ממחלקת טיפול נמרץ למחלקה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully