וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצה כביש מהיר - ונהרג: הולך רגל נהרג מפגיעת רכב בכביש 4

13.11.2018 / 20:27

נתין זר בן 36 מצא את מותו בהתנגשות רכב בכביש 4 סמוך למחלף דרור, בעת שעבר באמצע הצומת באזור ללא מעברי חצייה. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאבקו על חייו אך נאלצו לקבוע את מותו. כביש 4 לצפון נסגר לתנועת כלי רכב. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

תאונה בכביש 4  צפונית למחלף דרור 13 בנובמר 2018. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בכביש 4 בסמוך למחלף דרור/מערכת וואלה! NEWS, תיעוד מבצעי מד"א

מת הולך רגל בן 36 שנפגע מרכב לפני זמן קצר (שלישי) בכביש 4 לכיוון צפון, בין צומת בני דרור להדסים. מבדיקה ראשונית עולה כי נהג רכב פרטי פגע בהולך הרגל, נתין זר, כשזה חצה את הצומת הסואנת. צוותי מד"א שהגיעו למקום, ביצעו בפצוע פעולות החייאה אך נאלצו בסופן לקבוע את מותו.

אושרי יצחק, פארמדיק מד"א מספר: "כשהגענו למקום ראינו במרכז הכביש גבר כבן 36 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, הוא סבל מפגיעה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, מצבו היה קריטי ותוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

כביש 4 לצפון נסגר לתנועת כלי רכב וציבור הנהגים מתבקש לעשות שימוש בדרכים חלופיות. שוטרים הגיעו לזירת התאונה ונסיבות התאונה נבדקות.

רק לפני יומיים נפצעה נערה בת 16 באורח קשה מפגיעת אוטובוס של חברת "דן" (קו 89) בשדרות דוד המלך בתל אביב, בעת שחצתה את הכביש שלא במעבר חצייה. הולכת הרגל פונתה לבית החולים איכילוב שבעיר והועברה לניתוח כשהיא מורדמת ומונשמת.

עוד בוואלה! NEWS
לא עברה במעבר חצייה - ונפגעה מאוטובוס: בת 16 נפצעה קשה בת"א
הפלסטינים בעזה: הושגה הפסקת אש; גורם מדיני: "הצעדים ייקבעו בשטח"
פחות משלוש שעות לסגירת הקלפיות: 20% הצביעו ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully