וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי עוטף עזה נגד מרוץ ת"א: "רצים בטיילת כאילו לא קרה כלום"

13.11.2018 / 16:46

ביישובי עוטף עזה זועמים על קיומו של מרוץ הלילה של תל אביב. תושבים מאוכזבים התקשרו לעירייה וקראו לבטלו לאות הזדהות עם המצב הביטחוני בדרום. "זה מכעיס שיש אזור שלא נמצא על המפה", אמר תושב. "בשבילם זה להמשיך בשגרה שלהם גם כשאצלנו אין שגרה", הוסיפה תושבת

עריכה: אביב אירגז

חלק מתושבי עוטף עזה זועמים היום (שלישי) על קיומו של מרוץ הלילה בתל אביב על אף ההסלמה בדרום. גיא טייטלבאום, תושב כרם שלום, כועס ובעיקר מאוכזב. לדבריו, האירוע חייב להתבטל: "אני לא חושב שזה הגיוני שבאזור מסוים בארץ משפחות נעולות בחדרים הממוגנים ובאזורים אחרים הם רצים בטיילת כאילו לא קרה כלום ואחר כך אומרים שמדובר בהזדהות".

טייטלבאום הוסיף כי "כשיישובים בארץ חוטפים רקטות אנחנו צריכים להיות מאוחדים ולא להתנהל בחיי שגרה. זה מכעיס שיש אזור שלא נמצא על המפה". הוא קרא לעיריית תל אביב לבטל את המרוץ כאות הזדהות.

מרוץ הלילה בתל אביב 20 אוקטובר 2015. מגד גוזני
"אומרים שמדובר בהזדהות". מרוץ תל אביב/מגד גוזני
נזק לבניין ולרכבים בסביבת הפגיעה הישירה באשקלון אמש, 13 בנובמבר 2018. שלומי גבאי
פגיעת רקטה בבניין באשקלון, היום/שלומי גבאי

גם לי פיטוסי משדרות התקשרה היום לעיריית תל אביב וביקשה לבטל את המרוץ. "אני מאוד כועסת שהמרוץ יתקיים", אמרה. "בשבילם זה להמשיך בשגרה שלהם גם כשאצלנו אין שגרה. מבחינתי לקרוא לאירוע הזדהות עם תושבי עוטף היא תפיסת טרמפ".

יותר מ-400 רקטות נורו מאתמול בשעות הצהריים לעבר עוטף עזה, אשקלון, נתיבות ובאר שבע. שש רקטות פגעו ישירות במבנים באשקלון, שתיים בנתיבות ושמונה בתוך העיר שדרות מתוכן שתיים פגעו ישירות בבתים. ארבע רקטות נוספות נפלו ביישובים במועצה האזורית אשכול.

  • עוד באותו נושא:
  • עוטף עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully